![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Tidlig oppe for å feire at Movember endelig er over så nå skal barten kjærringa har tvunget på meg ofres.
Litt shopping før jeg tar toget til stasjonsstedet med varemesse og fly&øl senere i dag. Antar dresskoden der oppe er et eller annet fra Felleskjøpet? Bursdag til en kamerat i kveld. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morning fra vest for fjellene. Løpetur og tenning av julegran i byen er vel dagens plan.
Prøver også å bestemme meg for hotell strandhotell i Dubai eller Abu Dhabi. Ikke så enkelt å bestemme seg mtp pris når en må ha suite eller to rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Tenerife.
Nå var det nok charterferie. Nå vil man hjem til berget, selv om man må sitte på et fly i X antall timer i ekstra low monkey class. Men man skal vel overleve det og. Får bare bite tenna sammen og se frem til mange bilder fra TFS og TFN som skal redigeres når man kommer seg hjem... Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#4 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Dette er andre helg på rad jeg har holdt meg i Norge. Kanskje jeg skulle la det bli en vane....... just kidding. Planen var å være her en stund for visumsøknader, men prisene har enda ikke kommet så lavt som jeg forventet. Kanskje Widerøe kommer med morro også denne helgen?
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra UAE. Her har noen hyggelige belgiere besluttet å hjelpe til litt med hangoveren etter et svært vellykket julebord for de strandede nordmenn i utlendighet. Ribben og pinnekjøttet ble faktisk perfekt til 135 pax, som igjen viser hvor proffe de er. Sud sto for arrangementet og er lettet.
Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag. Når dagen blir kveld skal jeg på julebord. Sikkert mange andre som har slike planer i dag. Kos dere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Hardanger.
Dårlig resultat på gårsdagens pubquiz, men konsumet ble som om man vant.Nokså tung start på dagen. Litt egg og frokost nå så er man nok i form igjen. Dagen bringer lite planer stort sett fotball fra diverse ligaer og øl. Ha en fin fin lørdag alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen. For meg er det ihvertfall morgen, etter at jeg følte meg så frisk og rask etter gårsdagens julebord at jeg satte meg i sofaen med øl og musikk. Der satt jeg LENGE.
Middelmådige låter ble til perler etter en øl, og til episke mesterverk etter to. Bra jeg ikke åpnet en champis, for da hadde sannsynligvis Mozart og Elvis gjenoppstått og sunget Vinsjan på kaia i duett. Vel... Bare å sale opp. Straks er det fly&øl i Lillestrøm. Koz dere
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf fra det Sørlandske!
Ble et festlig julebord på jobben i går, og jeg var vel i seng i 0430 tiden. Så det har vært en heller dårlig dag i dag som stort sett har blitt tilbrakt i sengen. Nå blir det ribbemiddag i heimen, og kanskje et lite glass til. Det er jo tross alt snart jul. Fortsatt fin helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |