![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Tirsdag i dag, T-4 så er det pinadø ferie igjen! Jupp, da er det bare å brette opp ermer å komme seg i gang med dagens små og store oppgaver. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hepp hepp fra hovedstaden. Ut til den ytre provins i dag, men heldigvis kjører jeg mot rushet. Mer maling ble kjøpt i går etter kona ombestemte seg etter første vindu var tatt, så da er det bare å rykke tilbake til start. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag folkens- dagen går til å nyte været inne på jobb.
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Oj, det var da skrekkelig få morgenfugler her idag.
Jeg er IKKE morgenfugl. Lå 2 timer med slumre i dag, før jeg kastet inn håndkleet og tekstet kontoret om at de måtte seile i sin egen sjø. Fikk brukket meg ut av senga med høylydte knirk og surving. Krabbet inn i dusjen. Nå sitter jeg her på hjemmekontoret med andre koppen kaffe... Jet-lag + forkjølelse er døve greier. Ha en bedre dag.
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hallais!
Samme følelse her også Fnate, tror de drysset forkjølelsespulver i ventilasjonsanlegget på SK943 og SK926 forrige uke.. Vært sengeliggende her siden fredag nå, men tegn i tiden tyder på at formen er noget bedre i dag... Veeeel, blir sjakk på tv, varm te og teppe på sofaen her de neste timene... Snakkes, Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hjemme igjen etter nesten 3 uker i Thailand.
Full biz på Swiss fra BKK til ZRH i natt, men fra ZRH til OSL i dag tidlig var jeg helt alene på 9 rader biz, og det var glissent bakover også. (Blir jo bra service om ikke annet)
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Aberdeen,
Her kom de første snøflakene i løpet av natten. Et lite hvit "teppe" med snø på bakken og klar himmmel med sol forteller at vinteren er her. Lesson learnt møte med en av våre hovedleverandører i Prosjektet idag. Vet ikke om vi blir ferdige i tide til å rekke 4616 østover sjøen idag. Det går heller mot 4612 i morgen tidlig slik det går nå. Ha en fin dag Forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen .. solen skinner her i vestsørøst og ingen antydning til sne. Håper på litt fredeligere arbeidsdag enn i går. Mye forball på boksen - det åpner med Egypt-Ghana om en time .. I ettermiddag blir det nok Sverige-Portugal, selv om både USA-Østerrike og England-Tyskland overføres samtidig. Ikke mange årene siden man var henrykt hver gang det ble sendt en kamp - nå er det nesten overflod ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Fra den ene ytterlighet til den andre. Vel, været på kysten var som det kan være på en vinterdag. SK4615 var 1.5 time sein ut fra SVG til ABZ i kveld som følge. Godt med en forsinkelse av og til. Jeg rakk å komme meg hjem med 4616 og -RPS med denne marginen. Det ble omsider kveld i Tananger i steden for Aberdeen og godt er det. God natt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God sen aften fra Sandefjord!
Her har man vært 2 ganger i Strømstad i dag. Om 2 ganger i Strømstad på en dag kan overprøve 1 gange NCE på en dag skal jeg ikke ha sagt. Men jeg gjentar det i morgen. Hjeldigvis får jeg betalt for det. Og da blir det jo en annen sak! HOY!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 03-04-2012 15:16 |