![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da er det fredag, og det er på tide å begynne å avslutte denne ukens prosjekter, og etterhvert gjøre seg klar for kveldens Fly & Øl på Cardinal i kveld. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Rakk å sykle før Bergensværet slo til her. Blir vel full dag med kursforberedelser i tillegg til det en ikke kan skyve på av vanlig jobb. Eksamen neste fredag så det blir nok lesing hele helgen også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Her avslutter man uka med en tolvtimers vakt før man skal prøve å karre seg ned til Cardinal i kveld for litt fly og øl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
God fredag fra Vaksdal Bergen
Impulskontroll er noe man burde hatt, men er man ungkar å spillemann så.. Tur/retur Skiathos ble trukket fra amex nå med avreise imorgen til lavere pris enn parkeringa på OSL koster. Litt stress blir det med 6 timer fra man kommer hjem,etter å ha vært på jobb i to uker, til man må dra til OSL igjen. Ha en stressfri en folkens Last edited by jameson82; 30-08-2013 at 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. En pause fra månedsrapportering idag mens man venter på tallene skal kværnes gjennom maskineriet og etternølerende skal få inn sine, før jeg kan begynne på presentasjonene neste uke. Det betyr at jeg kan pusle videre med budsjettene. Fest på jobben til kona i kveld, så satser på en ok tilgang på børst der. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra kontoret, her er noen av dagens uforusette oppgaver allerede løst over en kaffe eller tre. Fikk fem minutter til overs nå for litt Flyprating og NRK.no..
I dag er det hele fire cruiseskip i Oslo, AIDAbella (som forøvrig kom i går kveld og ligger på Vippetangkaia (!) ), Crown Princess, MSC Musica og Costa Luminosa. Alle fire er store nok til å kunne kalles svære.. ![]() For sikkerhets skyld har jeg allerede stilt vekkerklokken for morgendagen da jeg er utkommandert i et bryllup av modern. Urk. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ta dere en bolle, kosmonauter!
Alle dere som ikke er kosmonauter kan ha en drita bra morgen. Her er det siste kontordag før det bærer 2 uker på jobb i Asia (Jobb, Tommy... Ikkje hønsehuset). Noe jeg bare gleder meg sånn måtelig til, ettersom jeg nesten bare skal til uhumske steder. Tarrraaaa
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Mornings folkens
1 dag igjen til 4*40-årsdag....PARTYYYYY!!!!! ![]() ![]() ![]() I mellomtiden skal månedavslutningstallene pyntes på og rapporteres inn. Ha en umåtelig flott fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Det ligger an til en av de roligste fredagene på flere år. Rig operasjonene er ferdige på feltet og dette gjør starten på dagene mindre intensive en periode fremover og bra er det. Jeg tror det blir tidlig kvelden idag. Ha en fin dag og god helg Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Happy helg fra gjemmekontoret. Som så mange andre, så går dagen med til månedsrapporteringer og ikke minst reiseregninger. Greit å få noe penger inn igjen også.
Ha ei flott helg folkens!
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God fredda fra det Sørlandske!
Her sliter man enda med det forbaska beinet og infeksjonen i det. Og det ser ikke ut som den 3dje pensilinkuren hjalp heller. Hva blir da det neste? Amputasjon? Er det rart jeg drikker? Eller var det kanskje det jeg ikke skulle gjøre når man tar antibiotika? Hmmmmmm Endelig helg iallefall. Har noen småplaner for helgen, men time will show. Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra Oslo hvor høsten smyger seg på. Heldigvis er det meldt skikkelig knallvær i Ljubljana i helga og utflukt til Bled er booket. Er bare litt skeptisk til transit på ca. en time i Brussel.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Fnattown.. Her er kun dager til ReidarTown.. Til BIZ. Hadde froblem med en fot for 4 år siden og nøyaktig et år siden.. God bedring, det tar tid, og spes mye penicillin av sterkeste merke...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Goood morgen fra Dubai.. Borte bra men hjemme best. Det ble Dreamliner i går også, noe som imponerte jentene fint lite. Turen gikk bra og Skodaen ble levert tilbake til Avis med få tårer. Dette buss-styret i Doha er litt slitsomt med barn, men man overlever. Gjennsynet med barna og vår vesle frøken her var stort og det var stor oppstandelse og "plied egg and bacon" til frokost.
Borte bra men hjemme best. Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jejeje. Under 11 timer til avreise med BA i bakvendtland og liten skuff over dammen og videre til nord Italia og Paris de neste 10 dagene. Har egentlig ikke tid til ferie akkurat nå, men håper man får slappet av litt alikevel
God tur til hønehusland, syden og alle andre steder ønskes alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God fredag fra No1 Lounge, Bedrooms & Spa i T3 på LHR, hvor jeg for øyeblikket nyter utsikten av OY-KAN mens jeg venter på AA 107 til JFK. Turen ned fra OSL med BA763 gikk relativt knirkefritt, og vi landet før rute, til tross for at boarding nok ble forsinket av at det av en eller annen grunn ble brukt trapp fra gate 51. I og med at det var en A321 var jeg litt overrasket over at de ikke brukte to, og det ble da også lang kø. Men Menzies skal ha for at de faktisk avviste de glupingene som prøvde å boarde selv om de ikke satt på de seteradene det var annonsert boarding for, og at de faktisk ropte opp når det var klart for boarding av neste gruppe. Veldig bra, det er mer enn mange andre klarer på OSL...
Vel fremme her på LHR har jeg sett både A380 og 787 fra BA, førstnevnte sto ved gate på T5C. Er den satt inn på noen form for rute ennå? Det sto en brannbil ved siden av, så det er også mulig at den sto der for å teste noe. Når vi landet sto det for øvrig ikke mindre enn fem nye eller nymalte AA 777 her, skal si de holder høyt tempo på rebrandingen.
Upcoming: TRD-OSL Last edited by LCH; 30-08-2013 at 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God reise!
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
Upcoming: TRD-OSL Last edited by LCH; 30-08-2013 at 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers god fredag fra Berger. Forhåpentligvis snart helg, og så er det bare tre uker igjen å jobbe før en skal flakse BA et godt stykke vestover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen, ja .. tilbrakte morgenen hos vetrinæren, som måtte sjekke og drenere en klump væske hos gamlehunden. 440 daler ut av vinduet .. jaja ... koster å være hundeeier også ..
Godt i gang med arbeidsdagen. Comcast sleit litt med nettet her en stund, men nå synes det å være tilbake til normalen. Arbeidshelg i vente. Lyn og torden også. Tjo-duddelidei! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 31-01-2014 17:13 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 22-03-2013 17:22 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 10-02-2012 15:08 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 25 | 28-01-2012 17:41 |