![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ikke akkurat det mest attraktive stedet å være 03:30 en mandags morran, men den SAS flybussen ble missa med 4 min. Neste buss i 4 tia. Den skal tas. Men kjekt med gratis WiFi. Disse bussene går visst kun når de første par paxene har fått bagasjen sin... Ikke noe å stole på med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra andre siden av gata nærmere bestemt Radisson Blu. Sovna ved 9 tiden og våkna rundt 2-3. Morraflyet til Amsterdam med SAS før 9 gode zzzzztimer med United hjem til Chicago. Oppgradering til First er sikret på 767, noe som slett ikke er verst med kun 5 seter ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra S-Town. Det er bare å stålsette seg for en uke med dagvakter på Forus. Krysser fingre og tær for at det blir ei rolig uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra høyte oppe i Oslo Plaza. Våknet visst litt før skjema, så da bør jeg nok klare å komme meg ut herfra føør 07:30 som var planen.
God mandag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra.Forus
Her har man parkert bilen slik at service blir tatt ila dagen. Venter på at kollegaen skal komme slik at jeg kan komme meg på jobb. Blir nok en dyr dag... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen… Møter meste parten av dagen.. Svømming og familiekos i kveld.
Nedtelling til jentene forlater meg for sommeren… Åtte uker i Norge blir en prøvelse for alle parter.. ![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er mandag, og jeg rakk å komme på jobb før det begynte å regne igjen.
Hurra. Tror jeg må kikke litt etter noen billige billetter for en helgetur nå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
Dersom noen skulle være i tvil, en menneskekropp er ikke skapt for mandager.
Sju timer på kontoret foran meg venter..etterpå blir det kun å nyte fritida, sikkert på kaia siden det er to skip inne i dag. Ha en bedre dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra offshore Angola. Venter spent på D2-EXR skal hente meg og fly meg iland. Så blir det videre med ET (C) til Addis Kebab og hjem til BKK hvor jeg er i morgen. Skal bli godt med nesten 4 uker fri, ikke ferie
![]() Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra kontoret.
Hjemme er det stor velstand etter at "gutta" fikk brev fra selveste SAS. ![]() Ha en fin dag
![]() |
#11 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Morn! Jeg hater unnskyldningen "pga. sent innkommende fly er vi litt forsinket", slik jeg fikk sent i går kveld.
Desto mer DIGGER jeg det når piloten faktisk oppgir grunnen, som i går var: "Vi opplevde et litt banalt problem på OSL da bilen som dytter flyet bakover fikk motorproblemer. I tillegg førte dette til at det ble problemer med å løsne maskinen fra flyet. Fordi det er litt slitsomt å fly med en 3 tonn maskinen foran på nesen, så måtte vi vente til problemet ble løst." ---> da lo store deler av flyet, som forøvrig var stappfull ![]() Anywho, mandag, ja du gode mandag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Como. Begynner dagen med solseng og bok, og en eller annen dukkert i bassenget. Uvisst om vi drar til Bellagio i ettermiddag eller om vi drøyer det til i morgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Er det mandag alt? Godt jeg ikke skulle på jobb da.
Her ble det ei skikkelig rotbløyte i natt, og litt soving utover dagen før man fikk lempet seg ned i bassenget. Nå er det dusj og skift på programmet før det er ut og spise middag med gode venner. Uff! Det er slitsomt med ferie! Er det rart at jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord. Trivelig St Hansaften igår, på tross av litt furtent vær. St Hansaften i Sandefjord betyr gjerne ut på sjøen og det betyr gjerne en og annen kreativ farkost.
Retur til Oslo i kveld. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'moooorgen fra høylandet nord for Atlanta. Våknet tidlig etter en søndag preget av magasjau og elende... Bedre nå, og første kaffekopp gled ned uten problemer.
Ble ikkenoe av gårsdagens lovede uvær, men optimistiske meteorolyger lover nytt forsøk i dag. Og resten av uka. Ca 20 her på terassen nå. Purrende Katt har okkupert fanget mitt og Snorkende Hund ligger rett ved siden av meg. Kun fire arbeidsdager til to uker fri! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Ser forøvrig at 'Snowdon'-flyet er filet omtrent rett over hustaket mitt i dag .. de hadde vel neppe kommet denne veien hvis han var ombord ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Nattvaktuke på aerodromen begynner i kveld så man ble litt lengre i bingen. Sytten kaffekopper senere har jeg allerede rukket å "Skype" med flytullinger i Indonesia. Ellers mye redigering av flybilder, rene kosejobben når en B732 dukket opp. Ha en feiende flott mandag ettermiddag.
![]() PK-CJK Sriwijaya Air Boeing 737-236 by Cato Lien, on Flickr
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Forøvrig en gammel BA-kjerre, så den har sikkert vært på FBU mange ganger ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |