![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Morgenprat fra PMI. Sitter å ser på Spansk Tv om det som skjedde med flyet fra AMS og dette er dårlig nytt for oss som er glade for å fly.
Ha en vakker dag i solen folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra det rolige Midtøsten, etter en nydelig omelettfrokost i loungen (riktig gjettet, gratis - blir jeg gjerrigere nå så må jeg vel kalle det morgenmad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Fredag, lønningsdag og en trist dag for sivil luftfart. Det er faktisk så vanvittig tragisk det som har skjedd. Stille og rolig på jobb i dag, og senere går turen med NSB til Sørlandets hovedstad. Noe sier meg at det blir litt pils der også. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Deilig og våkne til sol og blå himmel etter en mer frå dag i går. Ser ut som svigers har planer å sette meg i arbeid. Men først frokost. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten, blå himmel og sol! Lite pils på jobb. Men kort dag før man setter seg i bilen for en tur ned til sørlandet og hytta for helgen. Fare for fint vær og pils der!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Flott vær her over i sørvest idag. Det blir en halv dag på jobb idag før helgen setter inn med bærplukking og familiedag på søndag. Forhåpentligvis blir det laber bris som gjør båtturer mulig mot øyene vest for Tananger. God helg alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker. Sol og finvær her for øyeblikket. Mamma har beordret tur til den lokale søppelfyllinga med en del poser hageavfall. Ellers blir det tidlig kveld i dag, ettersom en skal tidlig på jobb i morgen og på søndag. Må fylle feriekontoen litt nå, bare 5 dager til ferie.
![]() God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en fin dag her i dag. I kveld skal far og ungene avgårde og se på Brann mot Stabæk på Nadderud. Blir første gang jeg er på Nadderud. Brann er i siget nå etter seier mot Viking sist, så vi satser på festfotball og storseier til de røde i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra NSB lokaltog L2. Har nå satt snuten på vei mot OSL, hvor turen så går videre til Athen. Det er med andre ord ferie
Ha en fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God fredags"morgen". Da er man hjemme fra hyttetur og skal rett og slett ha en lugn helg i heimen. Tror jeg, i hvert fall.
Ha en fnatbelaktig dag
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lett regn, klamt og fuktig her vestsøsøtpå .. god dag for gjemmekontoret. Men det tittet sannelig solen såvidt frem .. kanskje det blir en skikkelig sommerdag igjen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
HELG!!!!
Thats it... Ha en fin helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
12 dagers økt er over. Helg. Sommer & Nøgne Ø Humlekanon. God helg! Det skulle være: Haandbryggeriet, som lager den øl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, god fredag folkens. Jeg var tidlig oppe i dag for å komme meg med SK803 til London og en forestilling med Monty Python Live (Mostly). Kan melde om at det var null ventetid i Fast Tracken og lite folk i kantina. So far, so good
![]() Ble en drøy halvtime forsinket ut ifra OSL, så jeg ble sittende og svette i en 73G frem til de omsider fikk somlet seg til å skru på AC. Det er ingen ting sammenliknet med mine to venner som skal være med å se på showet sammen med meg, de skulle reise med DY2803 som nå er over seks timer forsinket (vet ikke hva, er vel teknisk?), heller tvilsomt om de i det hele tatt rekker showet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 20 | 14-10-2011 17:25 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 14-01-2011 22:51 |
God fredagsmorgen! | S. Holberg | Flyforum | 19 | 10-09-2010 16:40 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 23 | 15-05-2009 21:32 |