Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God fredagsmorgen folkens. (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=126679)

ATC-flyradar 18-07-2014 09:13

God fredagsmorgen folkens.

Morgenprat fra PMI. Sitter å ser på Spansk Tv om det som skjedde med flyet fra AMS og dette er dårlig nytt for oss som er glade for å fly.

Ha en vakker dag i solen folkens.

Jan

SudCaravelle 18-07-2014 09:20

Re: God fredagsmorgen folkens.

1 Attachment(s)
God morgen fra det rolige Midtøsten, etter en nydelig omelettfrokost i loungen (riktig gjettet, gratis - blir jeg gjerrigere nå så må jeg vel kalle det morgenmad :p) nyter man det nærmeste man kan komme pils..

https://forum.flyprat.no/attachment....chmentid=37248

Hypern 18-07-2014 09:50

Quote:

Originally Posted by SudCaravelle (Post 946330)
God morgen fra det rolige Midtøsten, etter en nydelig omelettfrokost i loungen (riktig gjettet, gratis - blir jeg gjerrigere nå så må jeg vel kalle det morgenmad :p) nyter man det nærmeste man kan komme pils..

https://forum.flyprat.no/attachment....chmentid=37248

Det såkalte rolige Midtøsten ja, er ikke lange veien fra Dubai til Gaza.

Fredag, lønningsdag og en trist dag for sivil luftfart. Det er faktisk så vanvittig tragisk det som har skjedd. Stille og rolig på jobb i dag, og senere går turen med NSB til Sørlandets hovedstad. Noe sier meg at det blir litt pils der også.:drink

Someone 18-07-2014 09:57

God morgen fra Tjøme. Deilig og våkne til sol og blå himmel etter en mer frå dag i går. Ser ut som svigers har planer å sette meg i arbeid. Men først frokost. Ha en fin dag

ErlA 18-07-2014 09:58

God Morgen fra Gullkysten, blå himmel og sol! Lite pils på jobb. Men kort dag før man setter seg i bilen for en tur ned til sørlandet og hytta for helgen. Fare for fint vær og pils der!

OJB 18-07-2014 10:02

God morgen fra Forus,
Flott vær her over i sørvest idag. Det blir en halv dag på jobb idag før helgen setter inn med bærplukking og familiedag på søndag.
Forhåpentligvis blir det laber bris som gjør båtturer mulig mot øyene vest for Tananger.
God helg alle

mikro 18-07-2014 10:05

God morgen fra Asker. Sol og finvær her for øyeblikket. Mamma har beordret tur til den lokale søppelfyllinga med en del poser hageavfall. Ellers blir det tidlig kveld i dag, ettersom en skal tidlig på jobb i morgen og på søndag. Må fylle feriekontoen litt nå, bare 5 dager til ferie. :)

God helg!

SudCaravelle 18-07-2014 10:05

Quote:

Originally Posted by Hypern (Post 946338)
Det såkalte rolige Midtøsten ja, er ikke lange veien fra Dubai til Gaza

Nuvel - Gaza ligger vel tre og en halv time nordover med fly - Kiev i Ukraina ligger vel to timer og førtifem unna Oslo så jeg tar det med fatning ;)

SK384 18-07-2014 11:10

God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en fin dag her i dag. I kveld skal far og ungene avgårde og se på Brann mot Stabæk på Nadderud. Blir første gang jeg er på Nadderud. Brann er i siget nå etter seier mot Viking sist, så vi satser på festfotball og storseier til de røde i kveld.

B757 18-07-2014 12:57

God ettermiddag fra NSB lokaltog L2. Har nå satt snuten på vei mot OSL, hvor turen så går videre til Athen. Det er med andre ord ferie
Ha en fin helg.

Fnate 18-07-2014 13:13

God fredags"morgen". Da er man hjemme fra hyttetur og skal rett og slett ha en lugn helg i heimen. Tror jeg, i hvert fall.

Ha en fnatbelaktig dag

LN-MOW 18-07-2014 16:00

Lett regn, klamt og fuktig her vestsøsøtpå .. god dag for gjemmekontoret. Men det tittet sannelig solen såvidt frem .. kanskje det blir en skikkelig sommerdag igjen? ;)

BSSW 18-07-2014 16:02

HELG!!!!

Thats it...

Ha en fin helg forumister :)

AirbusTrond 18-07-2014 16:04

12 dagers økt er over. Helg. Sommer & Nøgne Ø Humlekanon. God helg! Det skulle være: Haandbryggeriet, som lager den øl.

Eirik S 18-07-2014 17:01

Ja, god fredag folkens. Jeg var tidlig oppe i dag for å komme meg med SK803 til London og en forestilling med Monty Python Live (Mostly). Kan melde om at det var null ventetid i Fast Tracken og lite folk i kantina. So far, so good :)

Ble en drøy halvtime forsinket ut ifra OSL, så jeg ble sittende og svette i en 73G frem til de omsider fikk somlet seg til å skru på AC. Det er ingen ting sammenliknet med mine to venner som skal være med å se på showet sammen med meg, de skulle reise med DY2803 som nå er over seks timer forsinket (vet ikke hva, er vel teknisk?), heller tvilsomt om de i det hele tatt rekker showet... :(

All times are GMT +2. The time now is 23:55.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.