![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ble idag igjen vekket av en hane som hørtes ut som om han var inni fale'en min. Kan se sjøen gjennom vinduet og hører bølgene mot stranden. Det er nettingvindu så jeg kan kjenne vinden og lukte sjøen også. Skal ta en dusj, men en kalddusj er vanskelig for kaldtvannet er ca 30 grader. Skal så spise frokost med nyplukket lokal frukt i tretoppresturanten. Derifra er det vid utsikt over sjøen og er jeg heldig ser jeg noen hval utenfor revet idag igjen. Dumt jeg ikke tok med kikkert.
Stod over kava-seremonien igår kveld selv om de bare serverte små skvetter til de pinglete utlendingene. Har drukket nok kava i Norge tidligere. Skal så sjekke ut og ta tidsmaskinen via Auckland til Rarotonga. Det føles litt rart å sjekke ut på fredag og så dra til neste rom som man har fra torsdag. Tripit gikk i alle fall i surr da jeg sendte den mine reservasjoner.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen fra HKT | TriStar | Flyforum | 15 | 29-03-2019 21:35 |
God fredag morgen fra Hanoi | ENGM 911 | Flyforum | 42 | 23-02-2013 12:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God fredag morgen fra provinsen | Utflyttet | Flyforum | 30 | 29-08-2008 16:58 |
God fredag morgen fra ATL | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-11-2005 19:12 |