![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Her er det langt ut på formiddagen, så har akkurat fullført frokost. Det skal visst vera at aldri så lite opprør i sentrum i dag, så lokale kollegaer fraråda å oppholde seg ute i sentrum -så det er akkurat det eg kjem til å gjere. Holder meg ved poolbaren og slapper av
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra KRS!
Kone og barn er bortreist helt frem til søndag kveld, så da ble det et par glass på far i går. I kveld venter PULS - A tribute to Pink Floyd på Kilden (byens nye storstue) DVD fra Florida Biplanes ankom i går, så da er alt bare velstand, Kan anbefalel disse gutta, hvis du vil ha en tur i en WACO over Cocoa Beach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Rotterdam. Svaert troett da jeg forst midnatt i gaar fant ut at jeg skulle ta et tog klokken 8. I dag gaar turen til Belgia, og bryggeribesoek med dertil hoerende smaking staar paa planen hos Gruut. Ha en god weekend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Solskinnsdag i Arendal i dag. Den skal tilbringes på jobb da jeg av en eller annen merkelig grunn sa jeg kunne ta en vakt for en annen som var på "reunionfest" i går. Sånn går no dagan!
Bursdag til en venninne i Kristiansand kveld. Ha en fin dag ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Lørdag nettopp stått opp selv. Sola skinner og sol og sommer her i Stavanger jippi!
![]()
![]() |
#6 | |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Stavanger
![]() Da bærer det snart ut til Sola for medlemmsmøte,fotokurs og filmkveld hos Sola Spotterklubb. Så dagen går bort til det. Må nok komme meg opp å lage meg noe mat. Ja en fin dag ![]() -Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand 2!
Her er man våken etter 4,5 timers deilig nattesøvn. Nu venter dugnad i borettslaget. Du så gøy!! Sola skinner og meteorolygen lover temperaturer opp til 12 grader. Det er jo bedre enn de siste dagene, så da er det håp i hengende snøre! Dugnaden skal avsluttes med grilling. Kan jo bli hyggelig det. Men jeg har nå lagt noen øl i kjøleskapet til i aften!! Det skal bli deilig! Hvis jeg da klarer å holde meg våken så lenge?!?! God lørdag ønskes! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Her blir det og å komme seg ut å nyte finværet i form av dugnad i gata. Unger skal på overnatting til familie og venner, før det blir å komme seg i et 40 årslag på kvelden. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Jeg skal visst til Oslo og sitte på kafé idag. Med det været som er utenfor døra bør ikke det slå helt feil.
Ellers får jeg satse på at elefanten og oversheriffmesteren har en fin tur fra Korea. Fnate påstår normalt at det er gjengslagsmål og alt mulig grusomt som foregår bak gardina på langturer. Så vi får håpe at det motbevises. Ha en fin dag alle sammen
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kollega skal på MS Hikkas så det vanker et vaktbytte i natt. Man må stille så gutta får seg en real rotbløyte, neste gang kan det jo bli min tur. Forresten, vet hva jeg skal skylle strupen med da http://www.dinside.no/894642/265000-...-oslo-lufthavn
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God (?) lørdag fra Bodø
Fant ut igår at de to ukene med langperm jeg har spart opp og ordnet under hele førstegangstjenesten hittil, for å kunne dra til USA å besøke lillesøster kanskje ikke blir innvilget, da man egentlig ikke har lov til å ta ut permdager de seks siste ukene før dimmisjon... Kan jo håpe at idiotene på baseavdelingen for en gangs skyld har litt medfølelse og sunn fornuft, men har egentlig mine tvil. Nuvel, har i det minste ikke fått noe negativt svar derfra enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Flybussekspressen på vei til OSL. London står for tur, og kjenner jeg min kamerat rett blir det sikkert et solid inntak fludium. Kombinasjonen salg hos SAS og en overbookingsvoucher gjør at turen blir i Business. Så satser på å gjøre et godt innhogg i tralla på SK809 idag. :chelsea:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Prøv heller Kick i Dronningensgate (vis a vis Hotel Norge). Meget bra mat fra noen av Norges beste kokker. www.kickcafe.no BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld fra et meget varmt Frankfurt.
Trodde kapteinen på 380'n hadde drukna i Soju flaska da han mente det var 29 grader i FRA. Men det stemte gitt. Turen fra ICN gikk bra. Men det var litt kontrast å gå fra 2 rom og kjøkken til Reidar klasse. 11 timer og 30 minutter i lufta gjør at man ble godt kjent med skulderen til sidemannen. Heldighvis hadde jeg exit sete så det gjorde det litt bedre. Heldighvis ikke så mye køing foran toalettet. Så i ingen tråkket på meg. Elefnaten slo seg spinn vill når vi gikk bakover i flyet og ikke opp eller frem. Endte med at han okkuperte egen hattehylle hele turen. Nåde den som forsøkte å legge noe der.... Han ble noe blidere da vi handlet inn jelly beans og cola som vente snacs før Lufthansen tar oss hjem. Nå pusher vi straks 24 timer siden vi sto opp. Så det spørs vel ikke om det blir å sove seg siste strekker hjem ![]() ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Kuala Lumpur | Someone | Flyforum | 9 | 07-02-2015 18:47 |
God morgen fa Kuala Lumpur | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-02-2014 23:43 |
God mandag fra Kuala Lumpur | Hypern | Flyforum | 11 | 17-02-2014 14:57 |
God morgon frå Kuala Lumpur! | zico77 | Flyforum | 19 | 25-05-2012 03:46 |