![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kuala Lumpur. På tide og begynne på hjemreisen og siden billettene ble booket får SAS gjorde om CT reglene så betyr det at vi først må komme oss ned til SIN på en separat billetter Malaysian. 737-800 på det korte hoppet. Etter noen timer der blir det Thai SIN-BKK-OSL, begge flighter med 777-300ER. Sin TG mener bølla er for stor for bassinet så håper jeg på et ledig sete i C. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Tokyo. Snart 11:30 her. En flott flight med SAS, kjente fjes blant crewet og det nye servicekonseptet var bra. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Bergen. Her jobber værgudene for harde livet for å fjerne vinteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. På tide å lage frokost. Liten familiesammenkomst står på programmet i dag.
Someone: Hadde TG954 hjem på torsdag, smekkfullt i C... Men en meget komfortabel hjemreise med flat beds i 777-300ER. Syntes også både crew og mat var hakket bedre enn hva jeg husker fra forrige TG-tur i C for et par år siden. Ha en aldeles fortreffelig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morhgen fra Oslo - der ikke uværet OLE har trådd til enda. Det blir sansynlig at noen kanseleringer til vest/midt og nordnorge. La oss få noen værbilder ettersom stormen kommer. Gjerne fra flyplassene som blir berørt
![]() God stormdag i dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Thai har aldersgrense på 6 mnd og han er litt over 7. Ellers er jeg flink til og være rund og omtrentlig med tall. Uansett, da var man i Thai loungen på SIN. Litt mer hektisk ved avreise KUL en planlagt da det visste seg billetten hevdet jeg først skulle dra om en måned. Er neppe første eller siste som klarer det. Vel, et ombookings gebyr på 650kr for 2 billetter + en infant var ikke så ille. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Vierli. Her er Ole på besøk så blir å holde seg innendørs for nå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord!
![]() Ole er snart ankommet tenker jeg, merker at han er på tur. Her snør det og blåser så en ikke ser naboens hus som ligger 100 meter unna en gang, da blåser det her gitt! ![]() ![]() Ønsker med det alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'lørdag fra det Sørlandske.
Her slaker man bare hjemme og prøver å helbrede en stygg forkjølelse. Ligger bare her med nesa i en klut. Kanskje jeg burde drikke noe? Egentlig har jeg mest lyst på is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Is er aldri feil - uansett. Bare spør elefnaten.
Relativt lugnt på jobb i dag .. så da får man sett fotball relativt i fred. Sol og fint ute - ingen slektninger av Ole å se. Assisterte på chat i går kveld, og det var svært fredelig, til tross for uregelmessighetene. Tyder på at kundene ble tatt godt vare på. Chatten er ofte rene klagemuren hvis det går galt ute i 'felten' .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fa Kuala Lumpur | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-02-2014 23:43 |
God mandag fra Kuala Lumpur | Hypern | Flyforum | 11 | 17-02-2014 14:57 |
God morgen fra Kuala Lumpur | thedude | Flyforum | 19 | 02-05-2012 16:16 |
God mandag frå Kuala Lumpur! | zico77 | Flyforum | 12 | 23-04-2012 16:47 |