![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Nattevakt nummer 1 av 1 går mot slutten. Siden jeg hadde fri i helgen blir det bare denne ene. Så satser på å ikke sove så alt for lenge etter jobb i dag. Vi får se hvordan det går.
Ellers går det rykter om at det kommer en (flyvende) Twin Otter til SVG i løpet av ettermiddagen så det ligger vel an til en spottetur ila. dagen. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God dag frå Kuala Lumpur!
Ny dag, forsatt varmt og godt. Overskya i dag -det er stort sett tordenbyger kvar ettermiddag/kveld, men ser ut for å holde seg utan nedbør på dagtid. Nokså bekvemt, sidan eg jobber på dagtid, og dersom eg er utandørs er jo det ettermiddag/kveld ![]() Ikkje godt kjent med bare ein dag her, men kommer nok inn i det etterkvart ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften fra Chicago. Her har hockeysesongen kommet til ende i dag -- velfortjent. Da blir nok mor glad skal du se.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go morgen fra Mosterøy
Snart stikke for å ta bussen til skolen. Ellers kan jeg tilføye at jeg er djevelsk trøtt..... Ha en fint dag Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SVG. Mye og gjøre så det jobbes på spreng nå for tiden. Ellers er det bra Tirsdag er det blitt, og det er jo bra har ikke noe på tapetet i dag så blir rolig. Ha en bra Tirsdag flyvenner.
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen flytittere!
Her er det kurs for alle penga i dag og så blir det middag på flysamlinga i kveld, det kommer til å bli en opplevelse! Ha en god dag flytittere.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tirsdag fra Lillestrøm. Det er starten på den fjerde dagen uten liten elefant i huset.
![]() Kontor idag også. Blir mest forberedelser til stor messe i neste uke, hvilket er ok. Ha en fortreffelig dag alle sammen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Maura. Da var 5 nattevakter unnagjort, og noen fridager venter. Rekker vel både turer med hund og en god del OSL-turer. Litt sent ute med å gratulere FestiVal med familieforøkelse
![]() ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da var det blitt tirsdag her sør også! Grått og surt ute. Skulle ikke forundre meg om det begynner å regne snart.
I går kveld satt jeg og lette etter ledige seter i F for en DM bonus tur i slutten av juni. Det medførte selvfølgelig at nattens drømmerier inntok nye høyder. Så i natt reiste jeg med en Qatar Airways B747 i egen kabin med seng. Har aldri ligget i seng under takeoff før, så det var jo nytt. Selvfølgelig fikk jeg ikke lenge glede av drømmen før det begynte å rote seg til! Nei makan, altså! ![]() Men nå som man har kommet seg ut av drømmeverden, er man da kommet seg på jobb for flere oppgaver skal løses i dag før man skal ha styremøte i borettslaget i ettermiddag, før det blir vinsmaking i vinforeningen i kveld. Fint det, før man skal ha foreldresamtale i barnehagen i morgen kl 0800. Jippi! Ha en fortsatt strålende dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Seoul.
Her er man tilbake på hotellet etter dagens kurs. Og man er rimelig kjørt i hodet. Nær 30 grader i klasserommet vårt. Og etterdønninger av en tur ut for å sjekke lokal mat og drikke kultur med vår gamle mekaniker. Noe som var kjempehyggelig og mat og drikke overrasket meget positivt. Skal være så ærlig å si at det er en del av maten her som er rimelig høgg,for å sitere den little Fnate konsulenten. Men de slår til innimellom med ting som er rimelig godt. Nå blir det å skaffe seg noe middag, før man skal få gått litt igjennom ting fra kurset. Burde også få samlet troppene og få skrevet en liten trip report fra cargo 1st class turen nedover. Ønsker alle en trivelig dag S & F |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Man har tydeligvis grevling i Korea også ...
![]() Frisk morgen fra Georgia Nord. Her skal mesteparten av dagen tilbringes i bilen. Svigerbestemor skal hentes fra SC for noen dagers besøk. O'lykke..... Ørepropper er bestilt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det har blitt ettermiddag og solen har såvidt stukket frem.
Har den siste timen bevitnet Thor Langli's forklaring i retten, bryr meg egentlig fletta og bruker minst mulig tid på Breivik, men nå var tiden inne for å bruke litt tid foran TV'n. Tannlegen klokken 15, ellers ikke mye på agendaen - 2 dager jobb og sikkert endel planlegging før Dreamlineren stikker innom til uken.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra Berger.Noen høye topper fra utlandet kommer visst innom i dag, så da gjelder det å "være pråper og ikke prompe". Pulten min er visst også ganske ryddig, som en slags "bivirkning" av besøket. Aldri så gærent at der ikke er godt for noe
![]() God tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |