![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,232
|
![]()
Ikke noe nytt egentlig, men en ganske interessant artikkel om 50-seters jet sin rise and fall, og er vel det fremste eksempel på hvordan økte drivstoffpriser har fått slutt på et helt markedssegment
Begynner bli lenge siden midten av 90-tallet og ordrene strømmet inn i hundretalls for ERJ-145 og CRJ-200 http://www.flightglobal.com/news/art...omenon-370541/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,123
|
![]()
Disse 50-seterne begynner å få en del år på baken. Det blir interessant å se om de blir byttet ut med turboprops eller med større jetmaskiner som CSerie og E190.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bombardier CRJ550 - statustråd | Twin Otter | Flyforum | 28 | 01-11-2024 15:01 |
Thy,Atlas Jet, Anadolu Jet 1:100 og Novair | Hpkris | Samlerhjørnet | 0 | 15-05-2014 14:57 |
ATR vurderer 90 seters propellfly | Someone | Flyforum | 4 | 27-02-2012 13:22 |
Embraer vurderer en 100-150 seters jet | Someone | Flyforum | 0 | 15-07-2009 09:36 |
48-seters 757 mellom JFK og Stansted | LN-MOW | Flyforum | 16 | 02-08-2005 17:56 |