![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da er en ny arbeiddag godt i gang, og en ny uke er snart ferdig, og før vi vet ordet av det så er det helg. Masse småtterier på tapetetet i dag, så vi se hvor fort denne dagen går unna. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra SWISS loungen i Zurich. Igjen ble 40 minutter i knappest laget fra DXB så nå blir det VIA Frankfurt hjem. Kjipt at det blir slik da ruten i teorien er raskest, SWISS er krem og ikke minst rimelige.
Jeg observerer samtidig at fire menn hver for seg sitter innendørs med korrekt knyttede vinterskjerf og designerbriller.. er det en kode? Hilser de på hverandre? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. På plass på jobb og venter bare på at dataen skal starte opp. Vanlig dag på jobben, selv om deler av den nok kommer til å gå med til litt billettsøk. Sats ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ojsann, da var nattvakten over, jeg har kommet hjem, kona er på utenlandstur, jeg er gressenke og ikke minst - jeg har fri til mandag. Da gjør vi som menn kan best, nemlig full avslapning. Ha en heidundranes dag forumister
![]()
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Hepp! Noe småuggen etter gårskvelden på byen som ble avrundet på 34'th med gode venner..sekken er ferdigpakket og Parkinn@OSL venter ikveld før SK skal ta meg til flyplassen i Norge med Russland som et av de nermeste naboer fredags morgen.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Bangkok. Tre timer ute rundt om et mer enn nok før man søker tilbake til hotellet. Blir vel en bartunde i aften. Men først må jeg vel for tredje gang be dem skru på varmtvannet så man går seg et bad.. God torsdag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
Nå skal huset vaskes!!! Strålende dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her var det solskinn, fuglesang og 7 plussgrader kl 0820 idag. Snøen er nesten helt borte. Deilig følelse av vår. Kjenner jeg blir glad når jeg merker at jeg slipper og ha det mørkt når jeg både drar til jobb og kommer hjem fra jobb. Ingen planer utover jobb i dag, og plutselig blir det helg! Ai ai ai! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formidag fra OSL
Her har man fått instalert seg på "dagsenteret" Jeg har med dattern min og en av kollegaene har med bikkja. Og det var jo en god miks. Var en lang natt, med junior som lå og hostet med ettervirkninger av influensa. kona med 40 i feber og jeg opp og ned for å passe junior, men en fersk senebetennelse i armen. Var så j... vondt at jeg utpå natta kapitulerte og kastet nedpå en haug med smertestillende. Nå blir det snart å komme seg til legen og få noe kjemi for å dempe betennelsen. På den positive siden, så skinner sola og det er utrolig deilig vær ute. Nå er det ikke lenge til våren slår til for fullt og vi kan skimte sommeren i horisonten. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() 14 grader her i Cumming paa morran, noe som er aarsbeste. Og det skal bli en fin vaardag i dag. Foerst ned paa verkstedet og hente BBJ'en som har faatt ny varmepumpe foer WIAS igjen griper tak i meg. Huset skal vaskes her ogsaa, men det tar vaart polsk-meksikanske cleaninglag seg av .. ![]() Ha en flott dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag, nyter fridagene jeg har jeg, spaserte hjemmenifra til Oslo sentrum, noe som er ca 5 km og nøt stemninga i en rimelig vinterferiestille hovedstad. Av og til er det bare deilig å spasere uten noen ordentlig mål og mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Hotlanta. Ett lite hopp til O'Hare foer man klatrer ombord i en 777. Sliter med aa komme 100% i feriemodus. En god venn og moderator fra Flyertalk, Jim, doede meget overraskende i gaar. Utrolig trist.
Tror det blir noen drinker til aere for han i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 18-09-2014 15:48 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 19-12-2013 18:35 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 31-10-2013 22:45 |