![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Siste nattevakt for denne gang begynner etter hvert å gå mot slutten. Hjemme venter dyna. Så blir det hyttetur i helga når kona er ferdig på jobb. Håper det blir litt tid til litt flyspotting underveis også. Får håpe på noenlunde vær hvertfall på lørdagen hvis vi skal tolke værmeldingene rett. Gjør meg ingenting at det er litt grått så lenge det ikke regner….
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra BGO. Her er man på vei til Riga for helgen. Air baltic skal etter planen være i luften 06.30 så no blir det en snartur gjennom tax free før boarding. God helg til alle
![]()
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Gooood fredag fra Trondheim
![]() Tidlig på jobb idag - blir en lang jobbedag før kursen settes mot Rissa og Storvatnet for årets hyttetur med gutta.Antar det blir en noget fuktig helg - i dobbelt forstand ![]() Transport besørges av en A5 3,0 Tdi Q....kommer nok fra ja. Ønsker alle sammen en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Goooood fredag godtfolk! Fredag betyr ... jobbedag?
![]() ![]() *kremt* Ellers skal jeg jobbe med mitt evinnelige prosjekt. CO2 storage opp, ned og i fjortende mente. Sånn går no dagan fram til ca 1 Desember. Sola har ikke stått opp enda, men lirker seg opp bak fjellene i øst for øyeblikket. Det er en nydelig blåtone på himmeln ![]() Ha en klar og solstrålende dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Relativt våt start, men tørt på kontoret inntil videre. Satser på å få pakket/ryddet litt mer hjemme etter jobb, før jeg dumper ned i sofaen litt hjemmelaget pizza i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgenfra Oslo..
Straks klart for heldagsmøte her på jobb, så etter det får en vel ta helg med god samvittighet. Ønsker alle en bedre fredag ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra MOL. Nå står skolen for tur, så en velfortjent helg!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen alle sammen!
Selv om kalenderen viser ukens siste arbeidsdag ser det stygt ut som det blir litt overflow til helgen. Får leve i tiden og forvente effektivitet i dag, så ser vi hvordan det går. Ha en flott fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det pinadø fredag igjen. Tiden går unna som bare hekkan, og plutselig er det vel mandag igjen ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
Ah, denne uka var lang..godt den er slutt om få timer, da skal jeg få plassert min komfortable bakende i et togsete og etter en god del timer blir det frokost i Bodø før Widerøe kan frakte meg videre til Narvik. Underveis skal undertegnende være produkttester for Fazer - bekrymer meg for svidd tunge gitt..!
Vått og mørkt ute enda, allikevel ha en fortreffelig fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim #2
![]() TGIF! Då blir det å legge seg på sofaen, og hente seg inn etter ei hektisk veke. Det blir saumfaring av finn.no for boliger i SVG som er next target ![]() Ho-hoi! Dette blir dyrt!....... Ha ei flott helg alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - ser ut til å bli en rolig fredag, ute var det øs pøs i dag tidlig så jeg tok kontoret jeg kan gå tørskodd til. Nå en kopp til med kaffe her og gyve løs på flere oppgaver.
![]() |
#13 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Namdalskysten..
Her har det blitt litt grått vær, etter et fantastisk høstvær i går. Dagen går med til hjemmekontor, før jeg får besøk av en kammerat som skal jakte etter hjort hjemme på godset i helga. Så da får jeg peke ut et par gode poster til han. Skal bli bra med rolig helg, før morroa drar igang over helga. Ha en god dag forumister!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Oslo sentrum!
Kofferten er pakket og med på kontoret, og i ettermiddag bærer det opp til Bartebyen med SK358. Ser det er LN-RRL som skal stå for transporten oppover, får håpe den fortsatt har sitt stilige *A livery! ![]() Hovedformålet med turen er å avlegge studentfestivalen UKA en visitt lørdag aften, så da blir det å trekke i finstasen og hygge seg med gamle og nye kjente. ![]() Ha en utmerket helg, alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Goood morning fra Sandefjord.
Her setter mesteparten av familien turen til fjellet for helga, mens jeg drar på meg permdressen og setter meg på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
Spørsom dere får det installert da, hele rælet var jo nede i går...Håpløst.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Vi installerte og aktiverte uten problemer før spillet i det hele tatt var released her i Norge vi, så er godt igang allerede.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra sete 6B paa en av AAs MDer ett eller annet sted mellom MSP og ORD.
Lange dager, lettere sjokkert etter at OW Mega DO solgte ut etter 14 minutter i gaar, samt at Paypal pulveriserte hele bookingprosessen slik at vi har over 65 som har "bekreftet" plass men ikke betalt, saa det blir trangt ombord i 757en vi har chartret.. Oh well, kompiser paa vei med 943, saa det blir sjalabais i helga |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God fredagsmorgen fra Calgary.
Termometeret sier -1 grad, så det begynner definitivt å bli vinter. Kort skoledag, ellers ingen spesielle planer. Forhåpentligvis rekker jeg en tur innom treningssenteret i dag, har blitt litt for lite trening den siste tida. God helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLJ!!!!
Nå er det endelig helg. Idag blir det en usedvanlig rolig kveld der det skal tittes på TV, drikkes litt øl og reflekteres over livets tunge valg. For eksempel; begynner man med en Jakobsen Extra, Ringnes Premium eller Coors light? Elefanten skal tømme innpå brus, men skal ikke reflektere over noe. Han har forsøkt den type multitasking før med elendig resultat. Fokus er viktig. Ha en fin kveld alle sammen.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |