![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Gardermoen! Her er et siste dag av helgamøtet, før jeg setter meg på SK2305 tilbake til KSU.
Ha en fortreffelig dag! Sindre
-S. Holberg Last edited by S. Holberg; 14-02-2010 at 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Clarion Collection Hotel With i Tromsø...nå er det bare noen timer til Norwegian flyr oss hjem til noen dyrebare timer med helgefri. Satser på bra vær på flyplassen og on-time avreise og ankomst med Norwegian i ettermiddag. Ha en flott søndag - som jo både er Valentine`s day, Morsdag og Fastelaven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå skal konemor få frokost på senga, guttungen har Morsdags presang til henne, eg har Valentine presang til henne...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, husk for all del morsdag og valentinesday folkens!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morsdag og alt det der. Det skal telefoneres litt i anledning dagen.
Frokost er inntatt, en kopp kaffe danner baktroppen mens jeg går igjennom diverse foraer på PC'en. Møter JetBlue på Beer Palace i ettermiddag, deretter sushi på Bryggen Sushi. Alltid en fulltreffer på en søndag! Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Har akkurat spist frokost med hele familien (det var lenge siden?), og mamma har fått blomster og en liten gave. Mer blir det på henne i kveld! Ha en fortsatt strålende dag alle sammen! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Det faktum at jeg idag våknet fullt påkledd og en mobil full av sms'er og ubesvarte anrop selv om den lå 30cm fra øret mitt tyder muligens på at jeg var litt mer en bare småbrisen i går. Etter en bedre frokost tror at at jeg skal komme meg over i sofaen og blir der noen timer. Men det skal sies, jeg merker mer til gårsdagens innsats under Holmenkollen Skimaraton enn alkoholen
![]() ![]() Last edited by Someone; 14-02-2010 at 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen ifra Gardermoen Airport hotel. Her er det delvis overskyet, og når jeg ser ut av vinduet kan det se ut som det både er kaldt, og at det ligger en liten inversjon her.
Idag er det T/R Tromsø utpå ettermiddagen, og til slutt en sleng over til Bergen, hvor natten skal tilbringes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Till skillnad från Someone är formen är på topp då det inte blev en allt för intensiv kväll igår. Solen skiner som bara den i Uppsala och det gör nog att det blir en tur för att lufta en C172 över vinterlandskapet. Studier räknar jag också med att få tid till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
...og ho hadde til meg også!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Etter en slitsom helg, blir det nå en liten tur på Elixia før det blir å campe foran TVen og se på OL. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Ingen større planer for dagen bortsett fra å slappe av ![]() Ha en fin dag! T-40
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
Da var det morgen her og. Straks på tide med en rask frokost med te før man begir seg ut på et dagstokt til provinsen for å legge ned deler av butikken.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Her prøver jeg å finne motivasjon for å rydde og vaske, før det er bistand til virksomhestnedleggelse som står på programmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag formiddag fra Fagerborg! Som singel, og med en mor (og far) som befinner seg ombord på en liten jolle et eller annet sted i karibien, byr ikke dagen på de helt store forpliktelsene. Hadde halvveis planlagt en isfisketur med en kollega, men har ikke hørt noe, så det spørs om det ikke ble en fuktig aften på ham i går. Tror istedet jeg skal "ta en Tommy" og pløye igjennom helgens tre utgaver av Aftenposten med vedlegg, før det blir en tur på Elixia. Men først egg og bacon!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag! Her bygges landet fra Majorstuen. Gravad Lax med Druvans sennepsaus har vært lunsj. Dårlig med vin til, men oslovannet duger av og til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø!
Her snør & blåser det godt. Får vel sende ungene ut å rydde litt snø etterhvert.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Asker.
Akkurat vært nede hos mormor med noen andre familiemedlemmer for å feire morsdag hos henne. Har klart å glemme morsdagen selv så jeg får vel kjøpe noe i samme slengen når jeg stikker ned til sentrum etter på for å kjøpe flytogbilletter for i morgen. I morgen venter også SAS og Air Canada som skal frakte meg tilbake til Calgary. God søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Push-back litt før rutetid men med de-iceing ble vi 25 minutter forsinket ved take-off men kun 5 minutter forsinket (og det er ingen ting)ved ankomst Oslo... Et utrolig møkkavær ved take-off fra Tromsø(egentlig har dte vært dårlig vær hele helgen) - så det var flott å lande i strålende vintervær - blå himmel og sol i Oslo. Men du verden så trangt det er på rad 2 ombord på LN-KKA...jeg har merker på begge knærene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god ettermiddag fra Bergen
![]() Her er det en rolig søndag som brukes til å innhente krefter før en ny uke slår inn.. Gleder meg til henholdsvis skiskyting og kombinert i kveld - måtte de første norske medaljene komme! EB: DYs 737 - 300 (med unntak av - KHA, - KHB og - KHC) er dessverre forferdelig trange. Anbefaler enten 13 A, 13 F (intet sete foran deg) eller 1 A (noen av maskinene har ingen vegg her) i framtiden.. Ha en fortsatt innholdsrik søndag forumister =)
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |
God søndagsmorgen | Twin Otter | Flyforum | 12 | 18-03-2012 20:39 |