![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I dag skal de siste forberedelsene gjøres før morgendagens avgang med AR159 til "Syden"... Slipper å vanne blomster og plen i dag også... Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
O-hoy frå Bergen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Men sånn ellsrs, god morgen (regner jeg med) Trøtt i trynet i dag, været er grått og kjedlig. Men ellers en fin dag så lang.
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
For en sommerdag! Idag måtte jeg ty til genser utenpå skjorta! Hvem var det som avlyste global oppvarming? Jeg hadde jo stemt for dette. Vel, jeg er glad for at jeg ikke har feriedag denne uka. Fint vær ute til å jobbe inne i! Det blir å komme ajour disse dager på jobb før det braker løs om et par uker. I morgen er tid for fyge østover fjellet i skydekket med SK4002 og et par dager på Lilleaker kontoret. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Idag var det faktisk sol når jeg kjørte hjemmefra, men slikt kan vi ikke ha noe av og innen jeg var på jobb hadde det begynt å regne. Håper på opphold i ettermiddag slikt at jeg får klippet gresset som nå har blitt villmark....heldigvis har jeg ett par dager til å gå på før de gamle kommer hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings. ikke mye tid til å scanne scanair i det siste devserre. Ikke blir det bedre de neste ukene heller. Skal med DY til Gdansk om tre timer, for i ettermiddag starter Europaeventyret på sykkel fra Gdansk til Athen. 16 lange dager gjennom Polen, Slovakia, Ungarn, Romania, Serbia, Makedonia og inn i Hellas.
turen kan følges her www.reisefeber.tk Ha en fantastisk ferie og en fortsatt flott tirsdag.
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grå tirsdag fra Krs.
I dag var barnevakten syk, så far måtte bli hjemme med junior. Dagen byr på en tur ut til Kjevik for å hente en kamerat som har vært på langtur til de veldig østlige egne. Og junior gleder seg til å se på fly!! Jaja. Små barn, små gleder!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo, her er det ikke regn nå hvertfall...
<i dag står en liten stand by på timeplanen så får vi se hva som skjer...
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Det regner ikke på Nærsnes,men det kan nok vanke en byge eller to utover dagen.Heller ikke jeg skal klippe plenen idag,heller ikke imorgen.Jeg går på en 11-dagers økt med tlf.-standby på torsdag.Da blir det nok utført noe indretjeneste,skulle jeg tro. Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Forskjellen på gutter og menn er prisen på leketøyet....
Kan bekrefte at snuppa på to blir ellevill når pappa foreslår å dra på flyplassen. Så jeg tenkte å ta en flyplass dag i ferieuka mi neste uke. Hvor far og datter kan sitte på vollen el lign og se på fly halve dagen. Vi får ta med litt god mat og drikke og lage litt mer hygge ut av det.... hmm, kanskje en barn&fly dag på vollen for oss med barn (alle selvsagt velkommen) Her nytes fridag sammen med snuppa, været er ok. Overskyet 19.5 grader så kanskje jeg kan greie å klippe plenen før jeg er nødt til å ty til ljåen.... En glad sommerdag ønskes alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fri.. mm.. nei, ikke før i morgen. Senvakt idag.. ikke hjemme før rundt 23:00!
![]() Trur jaggu jeg ser sola der oppe ett sted.. og akuratt nå; 20.6 grader.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 16-05-2006 11:40 |