![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen!
Unødvendig tidlig dette, men endelig er man klar for vinterens første tur til Tenerife, som er blitt min faste plass å rømme til når mørket og kulden setter inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola! Masse godlukter fra metallfuglene her på morgenkvisten. Og det sammen med posten til WF789, så kjenner jeg ikke i det hele tatt en trang til å reise varmen i det hele tatt!
![]() Tidlig avreise fra jobb i dag, da man må innom Møller bil på vei hjem og få en takst på en skade/hærverk på bil! GRRRRR! Kjenner jeg lir irritert bare jeg tenker å det! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra CGK. Strålende flight inn med Etihad igår kveld. Et morgenmøte her, og nå er det SQ959 opp til SIN. "Desverre" har flytypen blitt byttet til 77W, og 18K ser skikkelig trist ut.
Begriper forresten ikke at jeg ikke har sett på House of Cards før. Det er jo dødsbra. Banket innpå 5 episoder på vei fra AUH i går. Dødsfete greier. Ha en fin dag
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Her er man såviiidt igang med første kaffekopp. Etter jobb blir det en 4-5 timer session hos tatovøren for å fullføre portrett av ungene. Ha en strååålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. -1 og lett snø både hjemme og her på Prærien. Hadde det bare kommet en halvmeter snø, som minst lå til midten av mars, ville jeg nå vært fornøyd. En tur til de gamle for middag og litt oppryddningen etter søndagens navnefest etter jobb.
Bookingfingeren fikk også kjørt seg i går, til til Hellas til sommeren, men det og komme til Athen var ikke bare bare, nå det ikke går direktefly når vi kan eller vil dra. Så endte opp via CPH med SAS, men droppet 06:10 avgangen og drar heller ned på ettermiddagen før og sover på et flyplasshotell og hopper på 08:30 avgangen CPH-ATH. Det og begynne ferien med 06 avganger gidder jeg ikke lenger. Hjem direkte med Aegean, og her var det billigere med flexbilletter for oss enn og kjøpe billigbilletter også legge på 3 kolli, da bagasje ikke er inkludert i de billigste klassene hos A3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hallo fra Oslo nord - det kommer noe hvitt fra skydekke denne morgen og med minus 1 grad - så det er såpeglatt enkelte steder - ha en god dag.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Fra dagens nyheter: En halv million husstander vil måtte gå fra hus og hjem, det vil bli et boligkrakk med prisfall på 70 prosent og det vil bli blod.
Dette til orientering. Men man skal ikke tro hva Peter Batta sier, for å si det forsiktig... ... nvuel, da var det bare 5 timer igjen av arbeidsdagen. Ha en fin en, forhåpentligvis uten blod! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra et kjølig København. Tidlig start på dagen med SK1871 kl 0600 i morges, men behaglig tur med A321 og en hel rad for seg selv. Nå er det en dag i København før retur hjem med SK1876 i kveld.
God tirsdag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp ... hjemme i Georgia igjen. Grei overfart med Delta i 22F .. Tolerabelt når man har en toseter for seg selv.
Ny 'Tom Clancy' spratt inn på Kindle'n i morges. Den forrige var faktisk langt bedre enn forventet, så vi får håpe 'skyggeforfatteren' holder stilen. Fri i dag, mye som skal gjøres, so here we go ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God aften fra gullstua til KL på schengensiden i AMS med noe godt rødt i glasset. Etter å ha lasset 6 kolli på baggasjebåndet i AES er siste rest av flyttelasset kommet med.
Det har vert ei rolig helg med familiepleie, nå er det bare ei uke igjen til man atter må på jobb igjen.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Kjøpte du noen kulepenner og klokker i ankomsthallen MISTER? ![]()
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld fra Fjellhamar
Siste innspurt. Nå mangler bare dokumentene på noen tonn laks til Korea så er vi i boks i kveld også. Blir noen tonn ut i morgen også... Fikk tilogmed lurt inn litt julegave shopping på Strømmen mens jeg har ventet. Kjipe nå er å sette seg i bilen og kjøre tur retur Gardermoen med alle dokumentene, da blir det kjærlighet uten grenser på radioen. Mens man rødmer av alle de kleine hilsningene man hører. Ikke putetv, men puteradio... God kveld ønskes alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Herreavdelingen på NRK P1. Det er skikkelig radio det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 08-12-2015 15:19 |