![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Herlig morgen her, men tilbake til livets realiteter etter topp dager her og i Manila... Til KLIA ( KUL ) i ettermiddag og min soenn sender oss som i fjor med Bentley med sjafoer
![]() hjemme... ![]() Last edited by SQ 777; 24-10-2011 at 04:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra fkybussekspressens rute 1, nå er det motorveien neste og jeg rekker fint en enkel frokost på OSL, før jeg skal sove meg ned til SVG.
Kjenner på lår,legger og ikke minst høyre ankel at det var en lang dag ute i marka i går, men slikt får man leve med! God mandag til dere som jobber vanlig uke og god fri periode til dere med turnusfri fra i dag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Takket være jet lag så er jeg våken lenge før alarmen normalt ringer. Etter en uke fri så vet jeg at det blir en brå start. Trening og en ekspedisjon ut for å skaffe flyttekasser står på kveldens program. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Tidlig oppe her også idag. Alle på kontoret har fått streng beskjed fra høyere hold om å befinne seg på jobb før kl 08:30. Litt spent på hva som skjer, men det får tiden vise. Ha en spennende mandag alle sammen ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Sandefjord.
Etter en travel helg skal jeg ta det litt med ro idag. Not! Dagen har fullt program, og jeg har tatt avspasering fra jobben i ettermiddag/kveld. Jeg skal til Rotary på Røyken for å fortelle om hva vi driver med i Sierra Leone. Og invitasjonen kom fra FBU Forever! Gleder meg veldig! God dag alle sammen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man på jobb og noenlunde klar for en ny uke. Har vakt denne uken, så dessverre kan man ikke begynne på jobb før fuglene fiser, hvilket er det jeg foretrekker, Har en full innboks som venter på meg i dag, så da er det vel bare å brette opp ermene. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret i Bergen.
Her er mailboksen full og kalenderen ganske tom, så her gleder jeg meg til å faktisk få jobbet litt for en gangs skyld. Kvelden kommer til å gå til vinterpussen på bilen, altså dekk, vaske, polere og gnikke. Blir stas det. Ha en flott Mandag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen, denne mandagen blir gørrlang....liten hodepine som banker i bakhodet og ekstra mandagssliten er en perfekt start på uke 43. Kom sliten hjem fra Stavanger i går kveld etter litt over 10 1/2 timer på skinnene, så kveldens program er..INGENTING!
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det mandag igjen!
Hvor blir disse helgene av egentlig?? Kontoret er inntatt og flere saker som må løses i løpet av dagen. I kveld blir det start på oppshining av leiligheten som skal på visning i morgen. Så får vi håpe på godt besøk og aggresiv budkrig!! Fortsatt god dag ønskes! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Oj for en mandag dere har. Min største utfordring er hva jeg skal bruke friuken til
![]() Får vel finne på noe mer fornuftig. Kroppen føles litt dvask så man får komme seg ut etterhvert og gi bånn spiker. Men først noen liter kaffe ![]() Ha en strålende uke folkens.
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Wolałbym jaśniejszy kolor
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandag fra FedEx. Dagen begynte... vel, den begynte.
Siden bilen må ha nye drivakselmansjetter og dekk, har man vært og bestilt disse i dag, og et beløp nok til en WTP-billett med BA tur/retur USA, forlater kontoen i løpet av uka. Gjett hva jeg aller helst ville brukt de pengene på. Nuvel, på tide å jobbe litt. Ønsker alle en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Amatør
|
![]()
Prøv deg, nå har jeg lidd meg igjennom syv pinefulle timer og har mer enn en igjen..rett hjem etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mandager er da ikke så ille?
Ble jo vekket idag 1130, da farmor skulle ha hjelp til å legge om dekkene på pensjonisttralla hennes. Tok like så godt å gjorde det på kjerra mi også, noe som var vesentlig mye mer jobb, takket være en del rust. Blir vel siste gang jeg la om dekk på den, EU kontroll i løpet av vinteren blir det avsagt dødsdom tror jeg... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt til tirsdag fra Stavanger. Har hatt en fantastisk bra dag. Med to og en halv time spotting på SVG før det ble en kjapp dagstur over til OSL med DY531 og 544. LN-KKQ begge veier. (Ny maskin i loggen
![]() Så nå har jeg ca 400 bilder igjen å gå igjennom og velge ut til videre redigering. Det er så digg å være flyentusiast! Hurra! God natt! Last edited by Twin Otter; 25-10-2011 at 13:42. Reason: Trykkfeil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() FIN FIN FIN mandag, synd at det fine varer så kort noen ganger... ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Kuala Lumpur | Someone | Flyforum | 9 | 07-02-2015 18:47 |
God morgen fa Kuala Lumpur | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-02-2014 23:43 |
God mandag fra Kuala Lumpur | Hypern | Flyforum | 11 | 17-02-2014 14:57 |
God morgon frå Kuala Lumpur! | zico77 | Flyforum | 19 | 25-05-2012 03:46 |
God morgen fra Kuala Lumpur | thedude | Flyforum | 19 | 02-05-2012 16:16 |