![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,364
|
![]()
På siste side av del 3 i dagens Aftenposten får GermanWings en helsides positiv omtale... Gleder meg til å prøve selskapet i mars 2006...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Tyske vinger er et meget bra selskap! Så gode stoler at man sover tvert. Dessuten flyr de ikke griseri
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,364
|
![]()
Sjefen lovet også bra benplass - noe for andre LCC selskap???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,364
|
![]()
Hmm... Germanwings tar jo 4 kroner for en flytur til Hamburg!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Min konklusjon etter å ha flydd veeeeldig mange LoCo-selskaper, er at dette er NSB på 80-tallet: Kald kaffe! Svette smørbrød!
Til fordel for NSB: Bedre benplass Til fordel for LoCo: Ingen røykekupe
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,364
|
![]()
Jepp! Men jeg er ikke like opptatt av å beholde 4U (German wings) som jeg er av å beholde DY i luften...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,364
|
![]()
Smak or Taste... A320 er et mye bedre fly enn 737...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,898
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,364
|
![]()
I og for seg enig med storebror.. Land Rover er på lik linje med A320 større enn Alfa/B737...og når man i tillegg får bedre benplass hos German Wings så er jo ikke valget så vanskelig...(...konkurrentene på Oslo-Berlin og Oslo-Hamburg flyr som kjent 737)
PS! 737 har vel nesten 30-35 års forsprang i produksjon... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Nå kan dette med beinplass avhengig av hvor nye A319ene til 4U er. De 18 (+12 opsjoner) A319 de bestilte i sommer er med to nødutganger over hver ving - altså maksimalt 156 seter. Spørsmålet er om de tar en EasyOne og reduserer setene til 150 for å komme ut med tre i kabinen?
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Vi fløy med D-AKNI til CGN under EuroLoCo-turen i mai, og det var en som kom fra Eurowings - altså normalt antall seter som BU662 kaller det. Sammenlignet med setet jeg satt i en SAS smågris til Manchester i mai 2002 var plassen enorm - CK kan du hoste opp bildet?
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]()
Tja...kommer bare dett opp:
Proxy Error The document has moved here. Og så: Le site que vous avez demandé est en maintenance Toute notre équipe fait actuellement son possible pour le réablir au plus vite. Merci de votre patience et de votre compréhension. Uten å kunne fransk spesielt godt så forstår en at det pågår vedlikeholdsarbeide for tiden på siden.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]()
Mèrde! Nåväl, den visar sig väl förr eller senare.. (Antagligen senare enligt grodstandard
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,477
|
![]()
et voila
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen
Posts: 567
|
![]()
Det var en skikkelig bra omtale ja, tøft at de har såpass mange forretningsreisende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
Kommer Germanwings til å opprette en base utenfor Tyskland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Location: Oslo
Posts: 1,305
|
![]()
Like før jul får jeg sjansen til å sammenligne Germanwings og Norwegian. Har bestilt billett med DY til Hamburg og 4U tilbake.
Har en mistanke om at 4U går av med seieren, de flyr tross alt Airbus som har en høyere comfort enn smågris. Men er en stor DY-fan da, og må jo støtte dem (skjønt den helt store støtten er jo ikke 296 kr, som billetten kostet). 4U skulle ha 404 kr inkl. avgifter, ikke direkte dyrt det heller. Kan de to selskapene tjene penger på dette da? I mars begynner jo til og med DY å fly denne strekningen daglig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mye positivt for MOL nå. | Wiggo Hovde | Flyforum | 8 | 03-09-2009 22:17 |
Positivt om spottere | ANX | Flyforum | 2 | 17-07-2007 14:00 |
Endelig noget positivt | sk931 | Flyforum | 1 | 04-04-2006 12:01 |
Aentligen lite positivt om SK | Savipix | Flyforum | 0 | 06-02-2006 14:57 |
Ryanair - En positivt opplevelse | Ace | Flyforum | 9 | 30-03-2005 20:34 |