![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny våt morgenstund i hovedstaden. Før 08:00 skal jeg gjennomføre en utendørs treningsøkt - om jeg skulle krympe på grunn av regnet så er jo det bare en bonus...
Gårsdagen bød på en heftig sommerfest på Grand Hotel - i kveld er det Garden Party hos Petter Stordalen...er det rart jeg prøver å holde meg i form? Ha en flott torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man klar til en ny arbeidsdag, kaffen står på pulten og man er i gang! Et par store oppdrag som skal fullføres før dagen er omme og fri i morgen. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Chicago. Utslitt etter en laang dag, roer ned med ett par Shiner. Reisefri i morra, kontordag og en haug reiseregninger venter.
Naermer oss helg. Naa er det bingen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Dagen er i gong, og skyene har sprukke litt opp, men varmt er her ikkje. Bare å bytte ut sommargarderoben med vintergarderoben. Oppussinga går så det griner -får assistanse også i dag, så då blir innsatsen desto høgare. Kanskje ferdig til jul?...
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Homansbyen/Bislett!
Kan bekrefte at det er grått og vått her også. Eggene putrer i pannen og den kjedelige avisen skummleses slik at den andre kan gjennomgås mer inngående sammen med maten. Dagen vil ellers by på en solid arbeidsøkt på kontoret, før kvelden frister med trening. Ellers tenker jeg det blir en rolig kveld - fredagspils i morgen, og slikt må man jo være uthvilt til ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Vadsø. I dag blir de en helt vanlig skoledag.
Senere skal jeg til Vardø å spille fotballkamp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storo T-banestasjon hvor jeg står og venter på banen. Vanlig dag på jobb før et lite sjåføroppdrag venter i ettermiddagen. Deretter pakking for helgens hyttetur før det blir torsdagspils med jobben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings! Jaggu regner det i dag. Lompa-sesongen ser ut til å starte i dag, noe tidligere enn planlagt. Det er jo først og fremst et høst- og vintersted, når man ikke kan sitte ute. Og da blir det garantert en Mikkeller Beer Geek Breakfast!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Barna levert i barnehagen og bilen levert på verkstedet hos en ekspert med en ekstremt dyr pc som skal se om de kan finne ut av klimaanlegg problemene mine. Blir spennende å se hva som er problemet og hvor mye det koster... Blir å få på seg uniformen og komme seg på jobb i ettermiddag for en kveldsvakt. Så får vi se hva slags problemer som kommer i kveld. De siste par ukene har jeg vært en j..... magnet på problem flighter. Får se det lyse i det, har lært masse nytt siste tiden. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morra! Fri i dag, som de fleste dagene denne uken. Det gjør da ingenting, solen skinner fra en lettskyet himmel i Sørlandsleia. En liten treningstur ut i skogen i dag, men aller først frokost! Uten mat og drikke, duger Skyteam ikke!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i sør har det verken vært sommerparty eller garden party. Vi hardt arbeidende medlemmer av arbeiderklassen er på jobb, og etterpå går vi hjem til familien for en stille stund hjemme. Akk ja! Er det rart at vi drikker?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et regntungt Nærsnes. Det ble faktisk en tur med cabrio'en i går ettermiddag, men det kan jeg glemme idag, ja! Ham and eggs til brunsj snart, så en tur til Sætre og "En Smak av Italia" og innkjøp av diverse snadder. Noe mer lesing samt litt rydding og vasking. Brandbudronningen kommer på besøk i helgen nemlig.
Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Travel uke med oljemessen i Stavanger i Fokus. Ukas turer til OSL og ABZ ligger bak. I kveld blir det å ta del i event ombord på Statsråd Lehmkul med andre fra bransjen. Det er livlig på kveldstid denne uka. Vi får stå løpet ut. Ha en fortsatt fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God tidligettermiddag fra kontoret. Fremdeles grått og vått ser det ut som. Her blir det noe ettermiddagsjobbing, men før det tror jeg at jeg skal stikke i kiosken for en is til kaffen. Is er sjelden feil. Ha en fin ettermiddag.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor det også regner. Kom noen skyer sigende stikk imot alle værmeldinger. Men det trengs, så det er OK ..
Fant en 'klump' på skulderen til bikkja i går, så skal en tur til vet'en senere i dag for å finne ut hva det er for noe. Forhåpentligvis falsk alarm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Flott vær her, noen og tyve celsius og lettskyet, ingen fuktighet.
Da var godt igang med reiseregningene før ettermiddagen byr på 4 telefonkonferanser. Innsjekket på UA707 i morra som er ukristelige flight nr. 3 denne uka :rolleyes Ihvertfall godt situert i 1B.. En god dag ønskes alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God natt fra Vrangel. Her går nattskiftet for fullt. Det er nok den kjøligste natten det har vært på lenge nå, og temperaturen er sikkert nå nede i 17 grader. Brrrr, kaldt...
Kun en uke igjen til hjemreise nå. Kjenner det skal bli utrolig godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'torsdan fra FedEx..
Her fikk man nettopp greie på at ferien om et par uker gikk sånn ca. halvveis til... ja, det nevner jeg ikke. Ikke turen i seg selv, men grunnen til at jeg bestilte tur akkurat dit, kansellerte nettopp. Men men.. Det blir sikkert en fin tur uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 05-01-2006 11:01 |