![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sitter i Red Carpet Club i DEN, og har nettopp krysset Atlanteren baklengs i en av UA's nyinnredete 777. Den nye C-kabinen har omtrent halvparten av setene plassert med ryggen i fartsretningen, og jeg havnet i ett av dem. Det hele foeltes litt merkelig i take-off og climb, men bare man venner seg til konseptet er det helt greit. Selve setet er bra, helt flatt i soveposisjon, foroevrig behaglig og enkelt aa justere. Et hav bedre enn den harde tannlegestolen til LH som krever type-rating for aa operere og foroevrig ikke er helt flat, noe som gjoer at du sklir ned i enden naar du proever aa sove....
Vel, da er det paa tide aa komme seg til gaten for dagens destinasjon, YVR. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hørtes artig ut! Slikt må prøves en gang, hehe.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sånn forøvrig har vel BA hatt baklengsseter i over 10 år nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...og følelsen ombord på BA er vel mer eller mindre den samme. Jeg personlig foretrekker å sitte og/eller ligge i "riktig" retning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det sies vel at de to setene i midten som står feil vei er helt geniale om man reiser 2 sammen, uten at jeg har prøvd det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Hva som er riktig og feil retning har vært diskutert i flere tiår. RAF har og har hatt som standard at man sitter med ryggen mot flyretningen siden det er det tryggeste ved "harde landinger utenfor allfarvei". Første gang jeg var med på å fly på den måten var med en Trident fra London i 1971.
![]() |
#7 |
Legal Eagle
|
![]()
Hvis jeg ikke husker helt feil, hadde vel Widerøes Dash-7 seter "feil" vei på rad 1?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde ikke Dash8-300 det også? Mener å huske det fra min ene tur i 300 med WF når det var Q400 hysteri...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tviler på at United tenkte så mye på RAF sin satndard n¨år de lanserte dette nye produktet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Godt man har forskjellig smak, og at omtrent halvparten av setene står riktig (eller feil) vei - foretrekker selv å ligge med beina bakover. (Med helt flat seng og flyets nesestilling noen grader opp så føles det bedre)
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Etter mange flighter med 747 og 767 i nye UA C vil jeg paastaa at UA har det beste setet over atlanteren og ett av verdens beste C seter totalt. Er dog meget skeptisk til disse 4 seterne de har kokt ihop paa 777. Hvordan saa dette ut, Hr Extra230? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
jeg var i 7K som er vindu i en 2-seter, baklengs mot bulkhead. Dette var i grunnen en veldig fin plassering, rolig og privat. Ikke noe problem aa komme seg forbi ut til aisle heller. Derimot saa 4-seterne mer ut som en skikkelig klynge, tror jeg ville proeve aa ungaa dem! Foroevrig var jo dette flyet helt nyinnredet, bare noen dager i forveien, hadde "that new car smell"! Virkelig ganske fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BAklengs til Seattle | WF-380 | TripReports | 19 | 04-10-2013 02:56 |
Å fly meg nå baklengs inn i Amer'ka... - The Julebord, 2011 | Martin | TripReports | 54 | 01-02-2011 20:31 |
- Jeg kom baklengs inn i denne businessen her | LN-MOW | Flyforum | 5 | 13-01-2011 23:36 |
UA, nå også baklengs i business | Discus | Reiseforum | 1 | 05-03-2009 17:44 |
Fly baklengs | jb1 | Flyforum | 11 | 04-07-2007 00:33 |