![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God Morgen fra Radisson Blu Airport Hotel.
Straks er finnmarkingen klar for å ta turen innom frokostsalen her på hotellet før man trasker bort til Hertz for å høre om dem har leiebil, Avis var utleid for hele helga visstnok ![]() ![]() Ser iallfall ut som at det blir en fin dag i dag da ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
SQ en time tidlig inn.. Topp som vanlig. Norsk kaptein som kl 0100 fikk nordmenn til å våkne opp.. Hyggelig.. Lurer på hvor mange norske piloter i SQ ? Denne mannen hadde et fornavn som begynner på D...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tidlig oppe etter et bryllup i går for å kjøre en av gjestene til flyplassen Skulle videre i et annet bryllup i dag. Stakkar.
Skulle ikke tatt den grønne lungo'en før vi kjørte ut, for nå får jeg ikke sove igjen. Jaja. Da benytter man muligheten til å ha en rolig morgenstund for seg selv. I morgen skal det forresten flys. Jeg bare nevner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Workin' 9 to 5 i dag gitt. Merkelig med det, hvis man er vant med å sove til 11-12 så går det overraskende greit å stå opp grytidlig en dag etterpå. Men i morgen, når jeg skal opp til samme tid.... Dæven for en zombie jeg kommer til å være
![]() Jeje, let the tourists come! Ha en flotters dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra solfylt OSL. Flere kaffekopper er skylt ned og dagen er godt i gang. Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag fra OSL her også.
Trøtt som ei strømpe, da det ikke ble mye søvn i natt. Rart det skal være så forbanna vanskelig å komme seg i seng i folkelig tid når man skal opp tidlig om morran. ![]() Ja ja... Bare 5,5t igjen... ![]() Ha en flott lørdag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Strålende sol og frokost er allerede fortært. En tur til frisøren, før det blir å hjelpe en kamerat med noe flytte greier. Også er det jo fortsatt fotball-VM
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det snart på tide med frokost, har ikke kommet i gang enda med dagen. Men det er vel på tide.... Senere i kveld, så blir det 40-års dag og festivitas, så det blir nok fornøyelig. Ha en fin dag froumister! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag. Husker ikke slutten på gårsdagen, men var moro. Plaststoler kan knuses. Blir å nyte bysommer i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Maura. Ikke så mye planer, før man tar bussen ned til OSL om drøye to timer, og fortsetter videre til London.
God lørdag ønskes forumfolket ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Regn, vind, 10 grader. Ikkje mykje som minner om 43 grader, sol og varmt badevatn her, slik som eg nyleg hadde på deilige Samos. Akk ja, norsk sommer, er og blir norsk sommer. Utepils i bobledress. Det blir inneaktiviteter i helga, sikkert nokre finalekamper også -heilt greit ![]() Ha ein flott laurdag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
G'dg - får forsøke å nøste opp i feriebildene (det ble aaaaalt for mange). I tillegg holder jeg på med restore av data fra en PC som har havarert. Har fersk backup av alle data, men det blir uansett en del jobb av det når man må over på ny maskin. Fortsatt fin helg!
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ffra Alpharetta, som er klar for en STOOR World Cup-dag! Her skal Ghana gruses!!! Forhåpendtligvis ...
![]() Arbeidshelgen er igang - stor pannekake-frokost er inntatt og jeg er i gang med dagens andre kaffekopp. Nå skal lista tømmes før avspark på Uruguay-Sør korea. Fortsatt rundt 35 grader på dagen og det forventes et tungt innslag av tordenvær etterhvert .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Heisann og hoppsann fra de østlige egne!!
Nu er det tid for bingen, ettersom vekketid bare er 6 timer unna. TG 621 står på programmet så da sier jeg bare, natta!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdagsmorgen! | Bergern | Flyforum | 13 | 28-02-2015 21:25 |
God lørdagsmorgen | Discus | Flyforum | 18 | 12-07-2009 11:29 |
God lørdagsmorgen! | TOS | Flyforum | 15 | 05-10-2008 00:52 |
God lørdagsmorgen! | FlightDeck | Flyforum | 10 | 21-10-2006 22:19 |