![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra hovedstaden. Snart kontortid og en del "innearbeid" før det blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Fortsatt alkofritt i dette hjemmet - så kan man jo håpe at disse tiltakene gir utslag i en mindre EB...
Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen Torsdag morgen Norge! Er fortsatt Onsdag kveld her i Oregon, men ser frem til morgendagen.
Blir min første IFR Cross country i dag/morgen til enten Eugene, OR eller Olympia, WA ![]() Ha en fin dag alle sammen ![]()
FAA Airline Transport Pilot B744, CL-65, CFI, CFII Single & Multi Engine. AC: B747-400/LCF/-8 CRJ-900 CRJ-700,C-140,152,172R/SP&P/RG, PA-44,PA-28,BE-76. Hours logged: 9000+ OFT 08/09/11/12 HAI 10/11 Delta/United Express CR7 First Officer 2012 Captain 2015 Worldwide 747 First Officer 2016 Captain 2023 ----PAX:A318/9/20/1,A332/3/43,A380,B717/32/33/34/35/36/3G/38/39,B744/74M,B752/3,B762/3/4,B772/W,B787-8/9/10,RJ85,CRJ,DH6/7/8,DC9/10,E120/70/90,F50/70,MD11/80/90,BE90 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God torsdag ettermiddag fra Nakhodka. Her har plutselig høsten kommet, med kulde, plaskregn og mye vind. Hvor ble våren av?
![]() En svært lite effektiv dag her borte, der nesten ingenting har blitt gjort grunnet mye vind og vann. Ikke akkurat det vi trengte nå, men lite å gjøre med. 3 timer igjen av arbeidsdagen, og kun 71 arbeidstimer igjen nå til hjemreisen på torsdag. Skal bli godt kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Kaffe og forum før jeg tar til med dagens oppgaver, som fomrlig står i kø og venter ![]() Ha en fin dag da forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Avd. Östeuropa har fått en släng av magsjuka alt. matförgiftning och det blev minimalt med sömn i natt. Likväl blir det full fart med examensarbetet under hela dagen idag för att få det klart innan veckan är slut. Nåväl, det är i alla fall sol ute! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornins fra Scandic KRS. På tide å teste frokosten før en dag full av møter venter. Tilbake til OSL i ettermiddag, før det blir Swiss i biz til ZRH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Dagane går så fort -så altfor fort. Snart er det søttande mai, og så er det pinse, og så er det ferie og så er det jul..... Vel, det nærmaste er nok helga, og då blir det brydlaupsfest i tigerstaden. Men i dag er det skrivebordet og dagens oppgåver for tur ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Nå pakker jeg for å reise til Riga for å se hvordan konsernet klarer seg der. Neste uke er det Hamburg om vulkanen holder seg i ro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
Güten morgen auf Frankfurt.
Det var ikke bare flyet i går som var tech, nå er jeg ganske tech selv... dette var ikke planen. Jeg regner med at jeg lusker meg med halen mellom beina hjem i dag og fortsetter med varm dyne hjemme. God bedring til alle. -A PS: WIAS sin nett-serice er enkelt og greitt den beste servicen man får på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banned
|
![]()
God Morgen fra Sandnes
![]() Her er det litt overskyet men solen er på vei. Våknet i dag og fikk høre at jeg skal til ENTC i sommer med SAS og kunne ikke sei nei takk til det. Så da blir det en del SAS turer i år ( sjekk signatur) Ellers så har jeg ikke så mye på tapeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Her så det ut til å bli en dag med blå himmel ved første øyekast, men akkurat nå er det overskyet og noen dråper på vindusrutene.. Da går nok mye av planene bort! Jeg hadde tenkt grilling i Frognerparken, men blir nok heller hjemmelagde karbonader! ![]() Ellers ingen planer utover morgenkvisten! Må dere alle sammen få en fin dag.
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
![]() Her er det pt.strålende sol fra blå himmel,dog uten de helt store temperaturer...satser på at de kommer seg.Et hyggelif avbrekk fra snø og skitvær.... Dagen bringer litt flytting av vedovn og ellers fint lite.... Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() PS: T-7.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
God mårron. Eller formiddag. Alt ettersom
![]() Hvilken dag det er er noget irrelevant. I eksamensperioden flyter alt inn i en ubestemmelig suppe, hvor Mandag, Torsdag eller Lørdag alle er lik: du må lese, lese, lese. Mulig jeg må grave fram geofysikken i dag, så langt har jeg bare prioritert exphil (phail) og stat-jævelskapen. Er lett å glemme å pugge på det man synes er interessant/lett, og plutselig ender man opp med en halvdårlig eksamen i det ene faget man fikk til... Mener å skimte sol bak persiennene, og om det stemmer skal jeg ta meg et avbrekk i løpet av dagen for å dra ned og ta bilde av en forumist på aeropuerto'en. Well well, have a nais one! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Tårnet
![]() Det er fortsatt ikke VELDIG vår å spore her oppe med pluss 1 grad i morges kl. 07. Formiddagen tilbringes her oppe før tidlig ettermiddag skal tilbringes i pur lykke og glede når jeg skal hente ut min nye bil, og med det blir vi vel 4 eller 5 medlemmer med samme bilmerke innpå forumet.... Oh joy! ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det så mange som har Lada her, altså?
![]() God formiddag som her har stått i skriverienes tegn, avbrutt av en gjesteopptreden på et MET kurs.... Mvh, |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Abu Dhabi, her er det igjen sol og 33 grader, bare synd at man skal paa ettermiddagsvakt i dag, og ikke kan sitte og nyte varmen med en kald pils eller fire... Men sjansen for at vaeret holder seg de neste 4-5 maanedene er jo ganske gode, saa blir vel tid til det etterhvert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'torsdag fra Maura, Noen skiver med død gris (les: bacon) har nettopp blitt ofret til den store sultguden (les: meg), og man blir snart klar til å dra på jobb. Dette blir forøvrig den siste torsdagen jeg skasl jobbe før jeg drar på ferie. En del stress på jobb i det siste, betyr at jeg ser veldig fram til den ferien nå. T-9
God torsdag ønskes alle ![]() Last edited by Martin; 06-05-2010 at 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, g'morgen .... de 16 varme som befinner seg utenfor, skal visst faa selskap av 16 til i loepet av dagen. Naboen holder paa aa faa nytt tak, og jeg ser allerede de foerste meksikanerne ankomme .. og det er naar jeg ser disse krabbe opp og ned av bratte tak omtrent uten sikring at jeg dypt inni meg smiler bredt og tenker: - I LOVE MY JOB!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Nærsnes. Ankomst helt i rute etter en blocktid på 11:04 med 972 og 454. Som noen klarte å parkere nesten ytterst på utenlandspiren på OSL.
![]() Har pakket ut, sortert tøy som skal vaskes og nå er det snart avreise til Meny for å handle inn litt middag til ikveld samt frokost imorgen. Tar vel cab'en i dette været. Forhåpentligvis siste tur til BKK på lenge håper jeg. Når tempen overstiger 30 grader og vel så det, og med den fuktigheten som hele tiden råder der nede, ja da føler jeg meg som en fisk på land. ![]() Ha en fin dag.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 07-05-2010 at 09:16. Reason: Manglet stor bokstav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sandvika,
Første del av dagen ligger bak. Litt omkonfigurering av reiseprogrammet siden asken ligger rundt Irland og Skottland. Utsetter ABZ tur til neste uke og tar en dag ekstra ved prosjektkontoret her i Sandvika i steden før retur til SVG i morgen tidlig ettermiddag. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da var det blitt torsdag! | Concorde98 | Flyforum | 29 | 25-08-2017 20:33 |
Da var det torsdag | Someone | Flyforum | 14 | 17-01-2013 22:50 |
Så var det torsdag morgen... | Utflyttet | Flyforum | 20 | 22-04-2010 19:52 |
Så var det mandag morgen... | EB | Flyforum | 15 | 31-08-2009 19:00 |