![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal bestille en t/r mellom oslo og stockholm med nax. Reiser kun med håndbagasje.
I følge norwegian.no må jeg sjekke inn 45 min før, fordi jeg skal til utlandet. Sjekker jeg derimot norwegian.se så står det: "Direct to gate är en ny produkt som vänder sig till alla resenärer som reser inom Skandinavien med handbagage, med undantag från Köpenhamn. Med endast resedokument eller SMS-biljett kan man passera säkerhetskontrollen utan att vara incheckad. Det enda kravet är att passagerarna har en giltig bokning och att de befinner sig vid gaten senast 20 min före avgång." Må man bestille reisen gjennom norwegian.se for å kunne gå direkte til gaten? Det høres litt merkelig ut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du kan gå rett til Gate,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så informasjonen på norwegian.no er altså feil?
Fra norwegian.no: "Det er ikke krav til innsjekk for reisende med kun håndbagasje på reiser innenlands (Norge). For de øvrige kategoriene så er innsjekking et krav." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Man kunne i allefall det før, men nå er det stund siden jeg har reist med Norwegian, og ting kan jo ha forandret seg. Har reist flere ganger både til Krakow og Warszawa fra Osl og Bgo uten å sjekke inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke lenger sjekk av reisedokumenter på Utland ... ergo trenger man heller ikke å sjekke inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppførsel ved gate/avvist ved gate. | Tornerose | Småprat | 7 | 22-01-2016 15:19 |
SAS Launches direct flights between Stockholm and Hamburg | Savipix | Flyforum | 12 | 23-01-2014 11:26 |
Skyteam/FB: Silver=15 direct flights? | Paaljt | Reiseforum | 16 | 24-01-2010 14:41 |
Nyt polsk selskab på CPH - Direct Fly | PP | Flyforum | 0 | 27-03-2006 18:10 |