![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da er det siste sjanse for meg å starte en god morgen tråd i år. God morgen godtfolk, sier jeg selv om det egentlig ennå er natt. Skal snart dra på jobb for siste gang i år. Kort og grei tidligvakt, og så er det helg. Ha en flott nyttårsfeiring alle sammen, vi sees til neste år! Godt Nytt År!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Javel! Takk for det gamle folkens. Jeg hadde et lite håp om å være først i dag, men noen kom meg i forkjøpet. Her er atter en nattevakt i ferd med å gå inn i sin siste time. Så blir det hjem å sove før det blir nyttårsselskap i kveld. Men jammen skal jeg ikke gå inn i det nye året på vakt. Velvel. Blir nok flerfoldige muligheter til å se litt fyrverkeri alikevel. Ser frem til jekking av en iskald tuborg eller tre på 1. nyttårsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Midnatt i Atlanta. Registrerte akkurat at det ligger et tykt lag snøslaps over BBJ'en min som jeg var så lat at jeg ikke gadd å dra den i hangar i natt ... Jaja - det skal visst tine opp ganske kjapt på morgenen så forhåpentligvis slipper jeg deicing før den skal i bruk.
Torsdagen byr på årets siste aarbeidsdag. Ingen spesielle planer for kvelden, annet enn å berolige bikkja ... Været ser ut til å bli ganske guffent, så håper på minimalt med fyrverkeri i området, hvor det også er forbudt å smelle .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Årets siste fridag! Det blir nyttårsfest i huset for første gang. Sjampisen ligger og kjøler seg, øl av diverse sorter likeså. Gjestene tar med seg hver sin hummer og så kan det hele starte.
Ingen arbeidsdag før 11/1. Goody, goody! Ha en fin avslutning på det gamle, og lykke til med det nye!
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Årets siste arbeidsdag!
Må sitte her og pusle med noen jobbting frem til kl 12 i dag før forberedelsene starter til kveldens festligheter. Det blir nyttårsfest hos reisekamerat T i dag, og han byr på serranog/parmesan/pesto, løksuppe, bisonfilet og karamellpudding. Også der i gården ligger champagne til kjøling og kjenner jeg ham rett, er barskapet velfylt! Så her blir det bare å fråtse! Takker for det gamle, og ønsker dere alle sammen en fin nyttårsfest! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Majorstua! I dag var det vann i kranen og formen er bedre. Noen timer med sløv jobbing, før de siste innkjøpene skal gjøres på Centra. Blir rakfisk, champagne, andebryst og en god burgunder i aften. God nyttårsfeiring alle!
Last edited by AirbusTrond; 31-12-2009 at 17:41. Reason: Kongekrabbe er byttet med rakfisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kort (og forhåpentligvis rolig) arbeidsdag før man skal feire det gamle året og ønske det nye velkommen. Det er klart for første fest i nyhuset, så dette gleder vi oss til !! Takker samtidig for mange fine timer på scanair.no sammen med dere, og håper på minst like mange timer neste år.. Godt Nyttår mine venner !! E!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Etter frokost blir det å få handlet inn de siste varene til kveldens middag. Har lånt kåken til de gamle så blir å stå der å lage mat før gjestene kommer. Senere blir det å dra videre til en fest og en Lanson Gold Label 1998 ligger på kjølig klar for å skåle det nye året velkommen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God nyttårs morgen!
I dag kommer barna og vi skal i Nyttårsfest på Lørenskog, det blir alltid en hyggelig kveld. Fikk ikke med meg at Polet er stengt idag, men det ordner seg alltid. God Nytt År til alle Forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Litt trøtt i dag etter en sen ankomst med DY1319 i går. I følge flyverten om bord hadde DY1318 pushet 2 minutter før rute fra BGO men avisingen hadde tatt 30 min, så enden på visen ble 40 min sen tilbake til BGO.
Ha en strålende vinterdag og et godt nytt år til alle forumister og andre lesere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Temperaturen er litt mer menneskelig her i dag, solen skinner og alt ser ut som det er klart for et nytt år. Det blir etter sigende noe god mat og drikke i kveld også. Godt nytt år, og takk for det gamle!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Mo i Rana dekket i flott nysnø. Etter å ha agert som Gorgon Vaktmester noen timer på morgenkvisten begynner ting nå å roe seg ned. Satser på å avslutte ganske raskt før turen går til Mosjyn for å feire nyttår.
Men før bilen startes opp skal det bestilles ferieflytur. Mon tro om søkemotoren til WIAS kommer opp med det beste alternativet? ![]() Ha et fortreffelig nyttår alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Då är allt klart för gästerna ikväll och det blir en bättre trerätters med vin av diverse slag. Kallt skall det bli också. -22 enligt metroligen. Det blir kallt med finkläder ikväll brrrr. Ha en flott dag/kväll/natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God føremiddag fra Atlanterhavet, ligger nå bare 2 timer bak Norge
Her blir det ingen champagne eller raketter ved midnatt, men et godt måltid har stuerten lovd oss i kveld! 4-5 dager igjen til ankomst Frankrike... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Nå blir det nyttårslunsj hos en kompis før man setter kursen mot middag/fest på Montebello i kveld. Veuve Clicquoten ligger til kjøling.
![]() Last edited by LN-AØR; 31-12-2009 at 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God midt på dagen fra Sagene.
Ble "et par øl" med en dårlig kompis jeg ikke har sett på legne i går men merker lite til det i dag heldigvis. Minimalt på planen i dag med unntak av feiringen i kveld som skal gjennomføres rett nede i veien hos venner. Passer bra med korte avstander når det er så kaldt som det er nå. Kjenner jeg tradisjonen rett så blir det rikelig med drikke i kveld. God feiring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Måtte innom kontoret en liten tur idag og er rimelig glad for at mye kan gjøres hjemme.
Jeg ønsker alle medlemmer av forumet og de som kun titter litt av og til en fredelig feiring av det nye året og håper diskusjonene her inne vil fortsette i mange år fremover. Selv skal jeg på fest på brygga vår og skåle 2010 velkommen med venner og naboer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra "høylandet". Skal til bror ikveld, og der blir det endel folk og litt festing kjenner jeg oss rett
![]() Godt nyttår til alle kjente aviation fans !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå er det snart to-sifret på termometeret igjen - husk nok frostvæske i kveld
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag!
Kan rapportere om at Champagne står til kjøling her også ![]() Takk for artige diskusjoner, gode reisetips, tripreports og mange rykter og spekulasjoner i året som snart er forbi. Måtte 2010 bringe minst like mye bra som 2009 ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille nyttårsaften | Someone | Flyforum | 6 | 30-12-2018 18:55 |
God nyttårsaften fra Oslo | Hypern | Flyforum | 20 | 01-01-2017 00:25 |
God nyttårsaften fra Oslo | Hypern | Flyforum | 21 | 31-12-2015 23:33 |
God nyttårsaften fra Hikkaduwa | robertaas | Flyforum | 17 | 31-12-2014 16:21 |
Glad morgen på nyttårsaften | EB | Flyforum | 18 | 31-12-2006 22:20 |