![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra hovedstaden...det er fortsatt kaldt ute. Dagen er 12 timer og 30 minutter mørkere/kortere. Nå venter interne og eksterne møter før det blir en rolig ettermiddag og kveld i heimen. Ha en fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Morgen fra Tananger
Det er kun ett ord som kan beskrive min morgen (til nå ihvertfall), og det er ordet "TRØTT"! Vinden prøvde å blåse opp døren da jeg skulle ut, heldigvis fikk jeg tak på den før den smalt i dørstoppen... Grei temperatur idag, men hadde IKKE hatt noe imot noe høyere... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her venter man på en telefon fra rørlegger for å få beskjed om når de dukker opp i dag for å gjøre siste finpussen på vårt nye kjøkken. Blir nok litt senere ankomst på jobb pga dette. Ellers har man sjekket inn til morgendagens utflukt til julemarkeder og Glühwein. Ha en fin torsdag alle sammen!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Full fart på jobb frem til litt over lunsj, før SK214 skal ta meg hjem til Oslo igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon forumister!
All set to go nu. Väskan är färdigpackad och incheckningen på SK730 är klar. Moskva here I come. Det skall enligt prognosen bli betydligt varmare än vad vi har här i Stockholm/Uppsalaområdet. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! En grei dag på jobben, litt ærender etterpå og så til slutt lutefisk på Lompa. Det blir bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hvit morgen fra Krsand!
Her har snøen lagt seg i løpet av natten! Grøssss!! Nå må jeg bare få opp gluggene nok til å komme meg på jobb! Men først må bilen befris fra snøen! Håper det smelter i løpet av dagen! Nå venter dusjen! Ha en snø-fri dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon!
Ja, då var torsdagen her! Forstår det igrunn ikkje, men eg tenkte eg skulle legga meg tidlegare enn vanleg, og vera god og utkvilt i dag, men neida, nesten trøttare i dag. Og ikkje funka trikset med å stå ørlitegrann tidlegare opp heller, eg kom seinare på jobb i dag enn i går.... Utruleg kor mykje det går an å slomse om morgonen ![]() Gårsdagen var diverse innkjøp av julegåver, så det blei noko fine turar mellom alle butikkane. Ikkje heilt i mål med alt enno, men det nærmar seg ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen godtfolk fra Sandvika,
Frisk morgentur fra hotelleriet over til kontoret. Det blir en bra og hektisk dag her i dag før returen til SVG med SK4043 senere på ettermiddagen. Det nærmer seg jul ja , det blir kanskje en forsiktig åpning av juleshopping sesongen tidlig på kveldingen. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Gooo morn fra Trondheim #2 igjen.....(må vel komme meg på nett tidligere enn zico77 fra nå av....
![]() Her er det mørkt, men ikke så kaldt idag.Idag blir det vask og polering av bilen til fruen.......* WHIP *..... Ha en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. De siste dagene har gått i en fei, med tur til Brandbu, og idag blir det ny tur til Hadeland. Lunsj på Lunner.
Vaskemaskinen går en runde, frokosten er inntatt og noe kontorarbeid blir gjort på PC'en. Ha en fin dag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Frisk morgen fra sørøst! Blir en noe kortere arbeidsdag før man setter kursen for julebord i hovedstaden. Ha en god torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn, da er det noen siste kundemøter i dag, og så håper jeg at det ikke er flere ting som gjør at jeg må være fysisk til stede. I eposten ligger en e-ticket fra SAS, og så er det bare å finne første dag med ledig J-klasse på SK973. Så langt ser det ut til at lørdag, søndag eller mandag er de heiteste alternativene.
Ha en bedre dag! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God torsdag, selv om det ble en litt feil start på dagen - først forsovelse (skjer maks én gang i året), og så forsinkelser og tull på T-banen. Endte opp på Hasle i Taxi, men det er jo lov det også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Har ankommet med SK244, og sitter nå og venter på at CO39 skal begynne boarding. Ferietid en en fin tid gitt!
![]() Ha en forstatt flott vinterdag, om det er vinter eller ei.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'torsdag fra Maura.
Dagen skulle begynne med å være snill gutt, og kjøre sin mor på butikken. Det har så langt endt med et skademeldingsskjema ![]() (Nei, det var ikke min skyld). Snart går turen til FedEx, bare damen som eier den andre bilen flytter den fra oppkjørselen. God torsdag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 05-01-2006 11:01 |