![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man godt i gang med arbeidsdagen her i nord
![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Utrolig mørkt i/over hovedstaden også - men så er dagen ca 8 timer og 50 minutter kortere enn på sitt lengste/lyseste. Nå er det rett på jobb og en del kontorarbeid før det blir eksterne møter på ettermiddagen. Ha en flott start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Go mandag fra Trondheim
![]() Ny uke og nye muligheter, dagen startet med kaffe, litt papirarbeid unnagjort og litt forum. I dag blir det kino :"Jenta som lekte med ilden"... ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen? Ja, noen som har det. To-tre timers søvn, kaffemaskin som ikke funker, utstyr som er stjålet fra kontoret mitt og stor databasefeil som gjør at jeg heller ikke får gjort jobben.
![]() Og over 5 timer etter at man kom på jobb funker systemene fortsatt ikke... Og en av dagens opgaver er å høre på Radio Norge Norgesnyhetene, som dessverre funker. Norgesnyhetene er en tragedie i norsk medieverden. Makan til pjatt. Last edited by AirbusTrond; 19-10-2009 at 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er det endelig mandag! ![]() LN-FHU: "Jenta som lekte med ilden" er kanonbra! Gled deg! Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er man klar for å komme seg på jobb og hive seg over arbeidet. I kveld blir det å ta den turen på Sats som egentlig var planlagt i går. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn. I dag burde noen lage en fjasbokgruppe mot mandager. Det ville nok fått de bort. Her er dagen godt i gang og to store oppgaver skal sjongleres, lett ispedd en haug mindre. Det eneste positive er at det nå er nøyaktig 7 døgn til jeg står med en pakket sekk, og billetter til fjerne himmelstrøk.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra fjerne himmelstrøk. Her er det 20 grader og solen skinner. Frokost står for tur, deretter en liten fjellekspedisjon. I kveld er planen å utforske en 777-300 fra innsiden.Den skal bringe meg til mindre fjerne, men varmere himmelstrøk.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Råholt.
Kald, guffen og frossen tåke ute i dag ser jeg, men det klarner vel opp etterhvert. Fri i dag, men må i et møte på jobben i ettermiddag. Men før det kommer noen håndtverkere som skal gjøre siste finpuss på det nyoppussede badet. Og mens jeg venter på det, skal mer kaffe konsumeres og forum leses. ![]() Ha en god dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Her skinner solen og det er bare fryd og gammen. En alminnelig travel mandag som første arbeidsdag denne uke. Planlegger trim sent på ettermiddagen i finværet. I morgen sier timeplanen det er tid for forhaling over fjellet med SK4002 og jobbdag i Sandvika. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra CPH - en liten forsovelse med dertil hørende rushing til gymmen - siden manglende oppmøte til påmeldt time medfører bot (dansker...) - og første forelesning nesten overstått. Ellers blir det nokså stresset løsning av hjemmeeksamen som jeg egentlig hadde planer om i går - men som endte med besøk og rødvin i stedet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Andre dagen hjemme etter en langtur betyr sovemorgen. Men opp kl. 10:15 er egentlig ikke så galt. Noe skjortestryking står for tur, så skal jeg avsted for å hente en radongassmåler som skal måle nivået i boligen den neste uken, og i kveld er det møte i klubben. Der skal en kollega av meg holde foredrag om fjellklatring i Antarktis. Hun har spesielle interesser, må man si!
Ha en fin dag.
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Nok av oppgaver å ta fatt i på jobben både i dag og resten av uken. Skal bli en fredelig uke på privatfronten uten noen avtalte møter eller andre oppdrag! Dessuten er det bare T-26 ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Brr ... -1 i Alpharetta ... noe har trukket soerover fra Chicagosibirsk eller deromkring ... Men det er ingen fare for sne - ingen skyer i sikte.
Tungt aa sta opp i dag. Om litt skal guttungen sveives i gang, og saa gaar det slag i lag som vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Første dager en 3-dagers fagkonferanse på Rica Hell Hotell. Kjenner at lunsjen sitter godt i, så ettermddagen blir tung å komme igjennom. Jeg får stålsette meg....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Tjukt islag på bilen i morges ... grrrr ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Chicago. Her er det sol og fin temperatur i dag. Her har man blitt utestengt av jobbeposten i dag, en eller annen luring har resatt passordet mitt i Singapore i natt uten å sende meg det nye passordet.. Oh, well...
Så da blir det tommeltvinning mye av ettermiddagen mens man venter på at help desken skal åpne kl 1900 lokaltid her. Lunch! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen! | Solguden | Flyforum | 16 | 01-08-2011 19:00 |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |
God mandagsmorgen.. | pgaa | Flyforum | 9 | 05-04-2011 15:03 |
God mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 39 | 12-01-2011 07:15 |