![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man igang med morravakt nr 2 denne uka.. +7 grader ute når man kom på jobb så man kan godt si at sommeren som var i helga er over nå ja
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra hovedstaden også... Blir møter både internt og eksternt før det blir en dobbel treningsøkt i ettermiddag. Ha en sprekere tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God vakt!
Planlegger en Norges-tur. Noen som foreslår annet enn KLM fra CRP (dvs DFW) til OSL?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Snart går turen til BGO for en tur opp til Havøysund. Det SAS til TOS og WF til ALF, og så landeveien videre. Kan bli en fin tur oppover det. Så får vi vi se hva Hawaiisund har å by på senere i dag.
Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Andreas;
Avreise: 11:00 Corpus Christi, USA - Corpus Christi International Ankomst: 12:00 Houston, USA - G.Bush Intercont, terminal B Avreise: 13:10 Houston, USA - G.Bush Intercont, terminal C Ankomst: 17:57 Newark, USA - Newark Liberty International, terminal C Avreise: 19:50 Newark, USA - Newark Liberty International, terminal C Ankomst: 09:35 +1 dag(er) Oslo, Norge - Oslo Lufthavn Gardermoen Velkommen hjem.. Sitter også på dagvakt, noget lenger syd enn herren i Vadsø - kan konstatere at jeg er trøtt, veldig trøtt!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var atter en dag i gang. Stille og rolig foreløpig på jobb..... Kaffe og forum skal unnagjøres før dagen tar til. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Snart avgårde på jobb og det ser ut som det blir en fin dag værmessig her. Noen interne møter på planen, noe som får tiden til å gå litt fortere. Etter jobb blir det litt mekking på sykkelen. I dag feirer British Airways 90 års jubileum og vi gratulerer 90-åringen! Quote:
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 25-08-2009 at 06:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Guten morgen fra Smøla!
![]() Frokosten står klar på bordet, og kaffe er drukket opp, så da står vel alt bare bra til? ![]() En rolig dag i dag, ett møte, skole og en treningsøkt, så vi får se ![]() Ha en flott dag forumister! ![]() -S
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God tirsdag!
Nok ein ny dag -stille før stormen. Det fine med å starte så tidleg er jo at det er roleg i korridorane, lett å få gjort noko utan bakgrunnsstøy ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra FBU.
Kom meg trygt til jobben i dag uten at bussen havnet i grøfta! I dag blir det å leke litt med www.sas.no og m.sas.no, før jeg skal ut og slite asfalten i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Trøtt og haltende morgen idag. Høstsesongens første kamp endte med nok et tap og en liten skade. Men fornøyd med egen innsats ihvertfall med blant annet knallharde stolpeskudd i både eget og motstanderens mål
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
Godt igang med dagen. Startet dagen hjemme i Tananger før solen hadde stått opp. SK4002 og LN-RPZ Bera Viking over fjellet i morgen timen. Nesten full maskin så det lover jo godt for bolaget. Det var meget fuktig og varm i sørvest i morgentimene , 20grader kl05.30 er ikke hverdagskost. Det ender vel opp med torden og skrall utpå dagen vil jeg tro. My damp over østlandet og ser jeg og så det skjer vel litt av hvert med været her og utover dagen. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Hemma efter en super tur till Washington och surprise upgrade från ORD. Konstaterar att SK levererar en bra intercont produkt i C med en del små fel som varierar från crew till crew. Det kommer en TR snart. Nu skall jag sova ett par timmar och komma i form igen. Tack till Tommy för ett trevligt möte också! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nå blir det snart lunch med min mor før jeg setter kursen mot Sydney med BA på selskapets 90-års dag.. Ha en fortsatt god dag folkens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta. Her har det vore ei heller travel natt, minstemann har hosta og harka i heile natt, og har for første gang vore sjuk. DErmed har far tatt graveyardshift og passa på gutepjokken, trøsta og bore. Det vert nok betre utoverdagen
![]()
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
For formiddag fra KRS.
Her er det overskyet i dag, og det kan ventes regn når som helst! Ikke noe spesielt på tapetet i dag. Men nå skal jeg over gaten på Vinmonopolet en tur og kjøpe noen flasker vin! Er det ikke helg snart??? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
For min del er det ingen god tirsdag morgen. Jeg gikk tur i går, og smertene er uutholdelige idag. Store smerter i bena, vannblemmer under beina.....
Turen gikk fra Torp til Sem hvor jeg spiste lunch (2 bananer, en kilo druer og en cola). Turen gikk videre derfra til Revetal hvor jeg spiste middag. Derfra videre over Hoff, Hillestad, Eplerød og over Hanekleiva ned til Sande. Hanekleiva tok de siste kreftene mine, og jeg hadde enorme smerter i beina og under føttene. jeg ga meg i Sande og tok toget hjem. Jeg brukte 12,5 timer, og det er veldig raskt. Flott tur var det, mange fantastiske naturopplevelser, men vondt. Skikkelig vondt. Nå er det dagen derpå, og planen er bare å slappe av.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Seilfly:
14:40 16:30 Corpus Christi Dallas Fort Worth (Dallas) BA5374 American Airlines World Traveller 17:35 08:40 Dallas Fort Worth (Dallas) Heathrow (London) BA0192 British Airways World Traveller 12:45 15:55 Heathrow (London) Oslo BA0766 British Airways Euro Traveller 2 flight connections, total journey time: 18 hours 15 minutes Ellers en god tirsdag fra Maura. Turen går snart i reting OSL for å gjøre seg fortjent til noen av pengene som FedEx setter inn på lønnskontonen min hver måned. Konstaterer også at neste ferie er under en måned unna (mens den neste der igjen er en graviditet unna ![]() God tirsdag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
[QUOTE=EB;409677]...før det blir en dobbel treningsøkt i ettermiddag./QUOTE]
Jeg blir så sliten av alt dette treningspreiket ditt! ![]() Fint lite tror jeg. Havøysund gjør seg best fra 1000 fot i en Britten Norman Islander. Min erfaring. Quote:
God tirsdag. Litt indretjeneste før 15:45-båten til Aker Brygge. kl. 17:00 møtes JetBlue, OJB, Cato Guhnfeldt og jeg på Cosmo Thai & Sushi. Aaahhh.... chicken satay, Tom Kha Gai og noen sushibiter! Tirsdager blir bare ikke bedre! Ha en fin dag. Kom gjerne til Cosmo dere også.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 25-08-2009 at 12:13. Reason: Litt trkkleifer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
[QUOTE=FBU 4EVER;409795][QUOTE=EB;409677For en 10-12 år siden gikk jeg fotturer i engelske landskap (Devon, Cotswolds, etc., etc.) med 15 kilos ryggsekk, et Landranger kart i den ene hånden og "Good Pub Guide" i den andre. 3 timer før lunsj, 4 timer etterpå. Vannblemmer i massevis, men det var verdt det, mye godt øl. 3-4 mil hver dag i 5 dager. Anbefales!
[/QUOTE] Hehe, nå er vi ikke noen ungdommer lengre, og det spørs om slik hadde gått like bra i dag. Jeg er veldig fornøyd med min tur. 7 mil på 12,5 timer. Husk at jeg aldri har gått lengre enn 6 kilometer før, og har ikke vært i et treningsstudio siden 80 tallet ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen | jameson82 | Flyforum | 25 | 28-05-2013 21:13 |
God tirsdagsmorgen | joamykle | Flyforum | 24 | 20-12-2011 23:57 |
God tirsdagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 26 | 16-12-2008 16:05 |
God tirsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 48 | 21-10-2008 22:11 |
God tirsdagsmorgen | Egil | Flyforum | 28 | 30-09-2008 22:05 |