![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og "lillebror" bak spaken på T-Bird'en!
Fine bilder.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gullalderen.......
- T |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Der har du helt sikkert rett. Puh! Så er jeg ikke så gammel som de grå hårene skulle tyde på likevel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Stemmer det!
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Husker jeg var der. Jeg var bare 11 år. En helt fantastisk opplevelse for en guttunge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ble inspirert av denne "tråden" til å gå i kjelleren og blåse støvet av en gammel VHS-spiller.
Her er video fra stevnet i 92 totalt uredigert.. Enjoy! Del 1 og 2: (del 3 i løpet av kvelden) http://www.youtube.com/watch?v=R7BqddVTN5Q
http://www.youtube.com/watch?v=bNqfe5xDXlA
Innholder også en av mine beste flystevneøyeblikk... F-5 i lav høyde som rolig legger seg over på siden og flyr hele display-line i knife-edge, mens man nærmest kan se flyveren jobber med balanserorene for holde vingene perfekt loddrett ..!! Noe tøffere har jeg knapt sett siden.. F-5 forever!! Dessverre filmet jeg ikke F-5 take-off..., men jeg husker den!! ![]() - E Last edited by Wingnut; 15-08-2009 at 15:20. Reason: trykkleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Del 3:
http://www.youtube.com/watch?v=OkWRVFsyJYw
- E |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tusen takk Wingnut for at du deler dette med oss.
![]() Dette var noe annet en det som er idag det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastsisk fine filmsnutter!! Tusen takk for at du deler de med oss, jeg var på det stevnet og fotograferte en del, men tok ikke opp film.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyshow på Gardermoen denne helga | JanSev | NSFF-forum | 1 | 18-03-2011 00:45 |
Flyshow på Andøya i slutten av juni | seilfly | Flyforum | 34 | 10-06-2010 21:35 |
Lokal info mht "flyshow" på Andøya Flystasjon 26-27 juni | ANX | Reiseforum | 1 | 26-04-2010 02:06 |
Til Bodø flyshow på lørdag. Charter til / fra Gardermoen | LN-TAL | Flyforum | 9 | 03-05-2008 12:05 |
Bilder fra Flyshow'et på Bardufoss 26.juni | seilfly | Flyforum | 0 | 28-06-2005 19:31 |