![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Siste helga i juni er det flyshow på Andøya. Det skal være flere displayteams på plass allerede. Det finnes foreløpig ingen internettside for showet. Det er foreløpig det eneste jeg har hørt; men nå vet dere om det
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Whii, artig. Får alle som vil besøke med småfly PPR da?
![]() Noe spesielt jubileum eller noe sånt?
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Spennende, vet du når det skal være? Dato? Tenker jeg tar turen opp fra Bodø ja.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser Dakota Norway skal opp, på deres Turprogram står det Fredag 25 til Søndag 27 Juni.
Går dette flyshowet over flere dager, eller betyr dette at de drar opp den 25 og ned den 27 med flyshow den 26?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nesten rett. Så vidt jeg har forstått er det show 26 og 27.
Og ryktene sier at man bl.a jobber med å få opp en av Spit'ene til Biltema og Vamp'en til Aarkvisla.
Ole Bjørn Jensen Last edited by Olebno; 12-04-2010 at 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det noen hensikt å være 2 dager? I såfall, hvor finner man hotell eller lignende?
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Interesting. Forhåpentligvis går det ferge fra Gryllefjord til Andenes i år også, så kan man jo ta turen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja det kan man jo lure på. Hva angår hotel så er det vel bare å ta et søk på nettet, "hotell andenes".
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Andrikken og Grand hotell eksisterer kanskje ennå? De var der i alle fall i 1981 ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ok. Hvilke fly spesifikt er det snakk om? Er det Forsvaret som står bak? Og er det planlagt at det skal være på høyde med Bodø/Rygge Airshow?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har info fra en av Dakota gutta. Så vidt jeg forstår er det ikke klubbet noe program. Man arbeider fremdeles med dette. Vil tro det er Andøya Flystasjon som står bak. Med andre ord de samme som hadde 50 års jubileet i 2007.
Vi får nok bare vente og se hva det blir til.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Nå er ikke jeg direkte lokalkjent, så mulig det er fler hotell der som jeg ikke vet om.
Har i alle fall sjekket Norlandia Andrikken og Hotell Marena, begge er virker fulle.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Så jeg vil gjette på noe ala f.eks Jarlsberg eller Kjeller... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veeel, flyshow og flyshow, kjært barn kan ha mange navn: Da jeg hørte det nevnt i påsken ble det kanskje kalt "Åpen Flystasjon", som man har pleid å ha her.
Dak, Spit og Vamp høres herlig ut og er godt nok for denne totalt flygale! Jet Teams er som "13 på dusinet" alle andre steder, men mange liker jo sånt best... Ettersom forumet der 'Seilfly' postet fra tidligere evenementer er nedlagt, husker jeg ikke nå hva som var i tidligere år. Får vel prøve å finne noen involverte her. Lager en tråd i Reiseforumet mht lokale forhold og evt kreativ alternativ innkvartering.
![]() |
#15 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Godt mulig det er åpen stasjon som er greia. Jeg hørte flyshow ble sagt i alle fall så jeg har min samvittighet på det rene der
![]() STARSHIP; det har aldri pleid å være vanskelig å få PPR på Andøya om du søker på forhånd og ikke spør om å få lande når du allerede er i lufta ![]() ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Beklager ordbruken 'seilfly' - for meg er det jo flyshow når en Orion banker landingsrunder og en Nimrod eller AWACS
sniker seg innimellom... Men etter at ekspertisen her inne begynte å differensiere begrepene måtte jeg grave i hukommelsen og tror da det var Åpen Dag som ble nevnt. Uansett er det tydeligvis flere som gleder seg til det muligens enkle evenementet! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Var på flyshow der i førtegangtjenesten (2002). Husker det var flott vær den dagen og en del fly på programmet.
Tok bilder med engangskamera som jeg har i et godt gammaldags fotoalbum ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Vedr. overnatting på Andøya: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=62953
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS setter inn Braathens Regional på TRD-ARN og øker i slutten av Juni | Trdfly | Flyforum | 18 | 12-02-2013 11:36 |
Slutten av juni på Kjevik | LN-GBM | Bilder & foto | 24 | 24-07-2011 14:23 |
NYC i slutten av juni ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 4 | 13-04-2011 04:11 |
Lokal info mht "flyshow" på Andøya Flystasjon 26-27 juni | ANX | Reiseforum | 1 | 26-04-2010 02:06 |
Andøya flyshow | seilfly | Bilder & foto | 3 | 25-07-2007 02:01 |