![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ja da har jeg fått somlet meg til å legge ut noen bilder igjen :-) Denne gang fra Midnight Sun Airshow. Var stort sett opptatt som parkeringsvakt på en fotballturnering, og etter det opptatt med å selge brus på lastebilen som var mellom grill-teltene. Men så huket noen tak i meg (takk Rolf L/speaker) og sa jeg måtte ta noen bilder fra den store trappa.
Begynner med F-16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klar for show dagen etter (26., selve flystevne-dagen) ![]() Merk vannet som suges opp fra bakken og inn i luftinntaket :-) ![]() ![]() ![]() Og se hva de gjorde med bakken... ![]() Men 339 visste råd... ![]() ...selv om brannen ikke ble slukket... En flink pilot lander... ![]() og rydder opp etter seg ![]() ![]() Og mens 337skv har en oppvisning ![]() Står LN-ABZ med ryggen til... ![]() SE-DOT var ikke fornøyd og forlot flyshowet... ![]() To Tromsø-væringer, men den ene er sjenert og synes å gjemme seg bak den andre... Kanskje fordi den er mindre? ![]() Og vi avslutter med MIDNIGHT SUN AIR SHOWs BESTE INNSLAG. (Static display - I know, men beste flyet da!)... ![]() Håper det var verdt båndbredden, spesielt for evt modem-ryttere... :-)
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
diverse bilder fra Bardufoss | FHDU | Bilder & foto | 11 | 08-08-2012 19:26 |
Noen bilder fra Bardufoss igjen | gilera | Bilder & foto | 15 | 13-01-2010 23:45 |
Bilder fra denne uken på Bardufoss | gilera | Bilder & foto | 13 | 01-04-2009 17:14 |
Litt bilder igjen fra flyfaglinja i Bardufoss | gilera | Bilder & foto | 4 | 07-02-2009 18:11 |
Bilder fra Bardufoss *real* | LCH78 | Flyforum | 9 | 26-06-2006 20:07 |