![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Her var'e lite liv på morrakvisten - og vi begynner dagen med siste del av en kjent sang
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Mosjøen er mårrakaffe og frokost inntatt. Om litt bærer det til Mosjøen International i 'firmabilen' og det første av dagens to legs.
Aftenen blir tilbrakt på FBU - i selskap med de blå horder. Denne gangen er det Viking som skal få grisebank. ![]() ![]() Tenker det blir litt kjØLig drikke på stadionpub'en etter matchen hvis noen skulle være i nærheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hvoedstaden.
Her har man tatt seg den frihet å sove lenge, så først nå skal det stekes egg og bacon. Etterhvert blir det vel å ta seg en tur ut for å gå litt i butikker og slikt. Til middag blir det hjemmelaget risotto. Ha en fortreffelig lørdag alle sammen! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen! Kaffe i koppen og liflig lyd av bacon som braser i pannen rett bak meg her. Må gjøre unna noen påkrevde ærender idag, ellers blir det en rolig lørdag her på Grefsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen fra det varme nord. Jeg har tydeligvis dratt med meg varmebølgen nordover på mandag, for i dag hadde vi 20 grader allerede klokka 09.00. Heldig som jeg er, jobber jeg i dag. Hurra....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trønderland!
Lave skyer, kjølig, men dog vindstille. Ingen store planer -bare "go as it comes". Kaffi og frokost nydes ![]() Ha ein fortreffelig dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da har man fått kommet seg opp av sengen og er i ferd med å forbrede en god lørdagsfrokost. Litt småpusling og slikt på programmet idag. Vurderer å ta en rolig kveld inne foran TVen idag. Så Fromagerie hadde noen nydelige entrecoter liggende som frister, så mulig det blir å tusle opp dit. Noen gode franske oster ble innkjøpt der igår så desserten er ihvertfall sikret Ha en fin dag
Last edited by Someone; 11-07-2009 at 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Her er det bare sol og fryd på planen i Bergen, og i dag skal det bare ordnes masse småting, og håper på en fredlig dag.
![]() Jeg er og endelig den stolte eier av: NULL flybilletter. Første gang på 5 år, og det er en nytelse. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Litt skiftende vær her i sør. Men hyttetur blir det likefrem. Grill, rødvin, pils osv. Nam nam. Skal bli deilig!!
Over og ut! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Vi har besøk fra Tyskland denne helgen, og dessverre er ikke været det beste. Det har vært en deilig frokost - og espressomaskinen har putret og gått kontinuerlig. Nå bærer det til byen for en liten omvisning - men først må jeg bestille noen flybilletter hos SAS. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Fritt från ARN idag och jag unnade mig själv 13 timmar sömn. Nu skall det bli en stilla eftermiddag innan det blir middag hos goda vänner. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra fergen mellon Ystad og Bornholm, hvor vi kom med på standby. Hadde Jo ikke Booket på forhand .... Men vi kom da ombord som siste bil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! Tilbake som skrivende på forumet (etter kun lesing) etter 2.5 uker ferie i Italia. Selv om det er godt å være tilbake i Tromsø, så hadde det ikke vært meg i mot med en ukes tid til i Italia. På vei til var det BT TOS-RIX-MXP, med aborted take-off i RIX (noe som gjorde at fruen konkluderte med at vi ikke skal fly med dem igjen, og aborted take-off aldri skjer med SAS.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Frokosten min besto av en sandwich (ham, Swiss cheese, tomato, honey mustard on wholewheat) ved 20 grader vest, FL390. Har blitt avvent den varme frokosten vi får servert ombord i cockpit, spesielt etter skifte av cateringleverandør. Ligner mer en sliten vegetarrett med noe eggelignende guffe med spinat og en kokt griseslintre! Nei, da kjøper jeg heller maten min selv før pick-up fra hotellet. Den går iallefall ned uten ubehag!
Ankomst CPH noen minutter før schedule. Normalt blir vi OSL-baserte crew sendt passiv hjem med SK1462 etter å ha fløyet EWR-CPH og IAD-CPH. Ikke i dag, nei! Flighten var instilt, og er det i hele sommer på lørdager. Istedenfor en avgang kl. 08:25, så går neste SAS-flight kl. 14:15. Det blir 7 timer +/- for pax og crew til OSL å vente på Kastrup. Meeeeget populært blant pax kan dere tro! Med en ledelse som vi har, trenger vi ikke konkurrenter, spenne bein på oss selv kan vi utmerket godt gjøre selv! Ikke nok med det! Man setter opp en -700 med nærmere et titalls pax overbooket! Mye jobb for de i gate'n med derpå følgende forsinket avgang. Men en liten, gledelig, nyhet fikk jeg høre idag! Den siste SEA-flightene går med 100% norsk cabin. dette pga. at CAU ikke kan fly passiv hjem til CPH etter en flygning, de må ha overnatting på hotell fordi de er så slitne . Det er ikke de norske eller svenske, og ettersom de siste som flyr over må reise passiv til FRA og OSL med LH/SK, så ble det kun norske som fikk turen. Og ikke nok med det: Det er kun norsk cabin på flygningene NRT-BGO av samme grunn. To flighter som har vært meget tungt biddet av CAU-medlemmer! Jeg gosser meg sammen med mange andre! Ellers er det ikke så mye mer å si om min lørdag, kom for sent hjem til å få gjort noe innkjøp, men i morgen har KIWI i Bødalen søndagsåpent. Håper jeg da. Ha en fin kveld!
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Dette må vel SAS spare en hel haug med titusener på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Får du oppgaven med å fly sisteflighten til SEA da, Stein?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Forøvrig en strålende aften på Fornebu Arena! Last edited by LN-MOW; 11-07-2009 at 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte i veldig vest lir loerdagen mot slutten....fulgte Bizflyers raad om aa faa hjelp, saa naa loeper den lille italienerinnen 5k sammen med meg hver morgen...klar forbedring....ellers gikk dagen med til en tur ut til Port Townsend og farmers marked, Chard, Rappini (Rappe) og Goat Cheese...ellers planlegges det en Italia tur hvor Cosa Nostra staar for Leiebil.....LH staar for flytransport.....kan bli meget interessant...ps vaar Cosa Nostra befinner seg for tiden bak muren....
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Skulle anta det, ja!
Nei, ikke med mindre jeg blir kalt ut på stand-by. Men jeg har besøk fra Australia i den perioden, så jeg håper jeg slipper, egentlig. Quote:
I juni var tilsvarende tall for mitt vedkommende 804 pax fordelt på 773 seter. Vi flyr alt for billig !
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdagsmorgen! | Bergern | Flyforum | 13 | 28-02-2015 21:25 |
God Lørdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 14 | 26-06-2010 21:14 |
God lørdagsmorgen! | TOS | Flyforum | 15 | 05-10-2008 00:52 |
God lørdagsmorgen! | FlightDeck | Flyforum | 10 | 21-10-2006 22:19 |
God lørdagsmorgen! | atck | Flyforum | 3 | 07-01-2006 13:22 |