![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei folkens.
Jeg skriver på en hovedoppgave som omhandler luftfart for tiden, og i den anledning trenger jeg bilder av visse fly. For å gjøre det så enkelt som mulig lurte jeg på om det var noen her som kunne tenkt seg å delt de bildene jeg ønsker istedet for å skrive brev etc. til SAS og Norwegian om bruk av bilder osv. Oppgaven heter "jobbrelaterte muskel- og skjelettlidelser i stuere" og jeg trenger bilder av følgende fly: - Norwegian B737-300 - KLM Cityhopper F70 - Jetstream (??), iallefall flyene som StatoilHydro bruker. - SAS 737-600 eller 800 - Dash 8-100 Vil helst at flyselskap og flytype skal oppfylles, men hvis dette blir vanskelig så tar jeg gjerne bare bilde av flytypen, regardless av flyselskap. All bruk av bilder vil bli kreditert i oppgaven, selvfølgelig. Hvis noen vil være behjelpelig, send meg en PM eller svar her. Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det enkleste er kanskje å lete litt på dette forumet etter noe du liker, og så sende en PM til fotografen. airpics.com har også mange bilder tatt av norske fotografer,
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Ja vet at det er en mulighet, men synes det er enklest å ha én fotograf å forholde seg til siden jeg må ha tillatelse fra fotografen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Ingen som vil melde seg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du kan gjerne bruke mine bilder, men er usikker på om jeg har den Jetstreamen du etterspør!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har disse du spør etter utenom Jetstreamen, kan gjerne bruke noen av mine
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Push-back operator
|
![]()
jeg har noen dash 8-300 bilder om det hjelper noe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har desverre ingen bilder, men skulle gjerne forske på samme tema selv. Kanskje jeg får se på "lavryggsproblematikk hos piloter på grunn av for mye stillesitting" istedet? Da jeg var student så jeg på sammenhengen mellom insomnia og nakkefunksjon. Vært mye morsomere å jobbe med folk innen flybransjen!!
LN-KMS |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du kan bruke disse om du vil!
![]() NAS Bo 737-300 ![]() KLM City-fucker ![]() BAe Jetstream 32xx ![]() SAS Bo737-600 ![]() Dash 8-100 ![]()
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
LN-KMS: Interessant tema, skulle gjerne gjort den oppgaven også men føler det er nok med en hovedoppgave for tiden
![]() ![]() Dag: Tusen hjertelig! AKkurat det jeg var ute etter! Du vil bli behørlig kreditert ![]() Om noen er interessert i utkommet av mine undersøkelser blant stuere på TRD og OSL så må dere si ifra over nyttår ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg så ikke denne tråden før nå. Send meg en PM hvis du trenger flere bilder. Jeg har noen tusen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Har det jeg trenger, ellers takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trenger bilder av norske flyplasser | MrBacardi | Småprat | 7 | 11-08-2012 22:06 |
Trenger bilder av Norwegian-haler | Rano | Bilder & foto | 10 | 30-12-2011 14:31 |
Trenger bilder til painting | Rano | Bilder & foto | 6 | 11-11-2010 00:33 |
Trenger tips - Hvordan ta gode bilder av fyrverkeriet? | Bizflyer | Bilder & foto | 20 | 03-01-2010 15:39 |
Trenger jeg tillatelse for å ta bilder? | Seabee | Bilder & foto | 8 | 26-09-2009 22:36 |