![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det snart leggetid her i Alpharetta ... har vaert en fin dag, men det sies at morgenvaeret blir ufyselig ... Se selv etter hvert som fronten kommer naermere. (Jeg bor helt nord paa kartet - rett under der det staar Cumming)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Singapore!
Da var et morgenmøte unngjort, litt skyldog arbeide fordelt og mine oppgaver vel i gang for dagen. Ser ut til at de to nesten nettene fr økter fra midnatt til 03 så da er det lang siesta. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God tirsdag morgen. Gårsdagens legebesøk viste heldigvis bare en kraftig forkjølelse med stygg hoste og ingen lungebetennelse ellerbronkitt - det betyr at ettermiddagens flyreise til TOS går som planlagt. I morgen inntar "Reiseradio`n FM747" Ishavsbyen.
Nå venter pakking, en del møter før sete 2A blir mitt tilholdsted i ettermiddag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
OSL Slave
|
![]()
En riktig god morgen fra OSL, sola begynner å titte over vollen. Ser ut til å bli en fin fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København hvor det er sol og blå himmel. Snart blir det å komme seg til skolen for dagens arbeidsøkt som jeg håper blir mer produktiv enn gårsdagens.....
Ikveld står det klesvask på programmet. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Bergen. Ikkje lett å bli klok på værguden på vestlandet. No er me inne i den 4. ( ? ) vinteren denne sesongen..... Idag er Bergen dekka av snø. Hu-hei kor det går!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Kaldt å sykle på jobb i dag, men strålende å se sola og blå himmel ut vinduet her!
En del som skjer på jobben, og ekstra mye å gjøre pga fravær. Og utenom dette skal jeg bl.a. bestille billetter med AirBaltic AES-RIX for foreldre m/venner. Et bra tilbud de har fått der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Det var noe merkelig hvitt på bakken i dag så jeg.....
![]() Jeg kan til og med se himmelen i dag, så da blir det vel en bra dag. Ha en fin en folkens... ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp til skyfritt, nydelig, men kaldt (-5c) vær på Nærsnes. Den første vaskemaskinen er i gang, flisleggerinnen er i gang med fuging på kjøkkenet, frokosten er inntatt og ellers bare fryd og gammen på Nærsnes. Noe skjortesryking før det blir en bytur og tirsdagstorsk på Schrøder med JetBlue og OJB.
Ha en fin dag alle forumister!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Morgenens avgang over fjellet måtte utsettes på grunn av ekstra møte her vestenfjells. Det blir ny avgang med 11.00 og resten av arbeidsdagen på Lilleaker kontoret. Fint vintervær ute , med snøbyger . Forsinket vinter? Hekker og blomster spirer og vokser i hagen. I kveld blir det torskemiddag på Schrøder i godt selskap. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag. CAVOK over Oslo, og jeg har spist frokost i kantinen idag. Som FBU 4EVER skriver blir det tirsdagtorsk på Schrøder med han og OJB.
Men først skal jeg på en liten visning i en STOR leilighet ved Bislett. Kanskje vi flytter i løpet av sommeren..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Skyfritt og kaldt også i sør. Det hvite som var kommet i løpet av natta så mer ut som hagl enn som snø. Ingenting er bedre enn et lite snøfall før man reiser på ferie til Østen
![]() Og apropos det: I dag skriver vi T minus 2. Gleder meg allerede til å synke ned i sete 2H på SK972 torsdag kveld! Vel vel! Det er mye kontorarbeid, pakking og tilrettelegging som skal være gjort innen den tid! Så her er det bare å brette opp armene og komme i gang!! Ha en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag
Her i barteland snør det i bøtter og spann akkurat nå. Det er jammen ta meg blitt vinter igjen ja.... Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Back to job today.
Etter 14dager fri for å prøve å få hytteprosjektet i havn til påske ,så tror jeg jammen at det går greit. Håper bare på at rørlegger og elektriker blir ferdig med sin del av jobben i løpet av neste uke. Tur til Tampere i morgen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jetblue, velkommen til området (St. Hanshaugen her)! For øvrig er jeg hjemme syk i dag, fryser og har vondt i kroppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag! Litt mailings før jeg tar med konemor til byen for å gjøre litt shopping. Lillebror har ennå ikke kommet inn på short finals, så det spørs om ikke det MÅ bli en tur til STO på meg på fredag for å signere kontrakt, få adgangskort og pc og the works. De skal ikke ta mer enn 4 timer max fra Frösundavik til Sandvika....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen!! Stormen er forsinket, saa jeg kommer meg forhaapendtligvis ned til Det Store Veikrysset foer den slaar til. 16 grader ute naa - til natten skal det bli kuldegrader igjen ... go figure!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |