![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi skal fly CPH-IAD på søndag (familie på 4), og kunne godt tenkt oss to 2-setere etter hverandre. Er det mulig å reservere seter på forhånd på intercont? Evt. noen som kan fikse?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
22 timer før kan man vel sjekke inn på nett?
|
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ring 05400? i norg. Skall gå att reservera på intercont
|
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal prøve å ringe. Tror ikke det går på nettet?
fra http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/I...Destinasjoner/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Du reservere på intercontinentalt fra du bestiller, men ikke på nettet, kun via 05400
|
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fløy SAS IC til SEA i Januar, og da funket det da å sjekke inn på nett? Funket da jeg prøvde på turen til. Gjorde det ikke på hjemturen, men fikk faktisk mail fra SAS med påminnelse om at jeg kunne gjøre det da også..
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da jeg bestilte min EB-tur til Beijing i går fikk jeg opp setevalg. Og jeg kan faktisk gå inn å endre sete nå, ser det ut til.
Valgte forresten 35A og 37A, men ser nå at det er en elektronikkboks under setet foran på A, samtidig foretrekker jeg å ha utsikt til Beijing når vi lander.. .Noen erfaringer evt tips om bedre setevalg? |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
31A utan tvekan!
|
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ok, vi bestilte på wideroe.no (litt, uhm, sammensatt reiserute). Skal ringe og sjekke hva som kan ordnes
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På intercont kan man bestille sete ved bestilling. Dersom du bestiller på Wiferoe.no, er det bare å ringe SAS, jo før jo bedre
Du kan ikke velge de to første radene i økonomi som er blokkert, samt du kan ikke reservere rad 31 fra USA. Ikke det at jeg ofte driver og vaser baki flyet, men velger man rad 31, vær obs på at midt raden er barne rad på SAS....... Med hjelp fra noen hyggelige venner her på forumet, er det vel mulig å sikre seg et par to setere rett bak ekstra på avgangsdagen dersom det er plass Last edited by Tommy777; 15-02-2008 at 21:45. |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det noen som vet hvorfor det funker å sjekke inn online, når det står at det ikke skal gå??
|
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Burde jeg ordne seter for United/Continental-flightene i USA/USA-Mexico også kanskje? |
|
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Hvis du sender meg en pm med CO sin reservasjonskode eller fullt navn, så kan jeg se på CO segmentene om det er noe ledig. Får ikke gjort det før Søndag, men det burde jo uansett holde for turene med CO.
S |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser du har et Ted segment med UA... (grøss og gru
![]() Ser nå at det er pakkfullt i Economy bortsett fra siste rad, der er begge 3 setene ledig. Det kan jo dog hende at UA allerede har tildelt dere seter. I Economy Plus er det tomt! Har du *S eller *G er det helt greit å spørre om du kan få seter i Economy Plus. De sier aldri nei til det. Så ved ankomst IAD, tasser du til gaten så fort som mulig dersom kortstokken er i orden ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Logget inn på united.com med mitt referansenummer, og der står det "Currently, there are no seats available. Seats will be assigned at the airport." på IAD-MCO segmentet. Jaja, det ordner seg vel.
Og kortstokken er det dårlig med, siden jeg stort sett flyr innenlands i Norge. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ekspansjon paa SAS Intercont.? | FBU 4EVER | Flyforum | 74 | 23-07-2006 22:51 |
Tips til SAS-intercont.-reise..? | Exiz | Flyforum | 3 | 13-12-2005 12:42 |
SAS Intercont vil la markedet bestemme .. | Herlov | Flyforum | 33 | 12-12-2005 19:47 |
500 drabbades av SAS intercont. Kaos | Savipix | Flyforum | 19 | 18-03-2005 22:06 |
SAS Intercont | Redcap | Flyforum | 3 | 07-02-2005 17:13 |