![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann.
Ser ut som vi benytter oss av dagens kalendertilbud som er til Shanghai, og drar dit i vinterferien min. Jeg har derfor et par spørsmål jeg regner med noen her kan svare på. ![]() 1. Står at Aircraft-model er Airbus 343, og prøvde å se på seatguru.com for å finne best seter, men fikk ikke helt bildet der til å stemme. Er det noen som har reist tidligere som kan anbefale hvor det er best å sitte? 2. Ser også på sasflightops.com at det er skjerm i noen av setene, er dette kun på business? Det er vel bare vanlige skjermer i taket på economy? Ellers regner jeg med at jeg kommer til å komme med litt spørsmål ettersom reisen nærmer seg, men om noen har noen spesielle tips er det bare å si ifra! ![]() Ser ihvertfall frem til en litt lenger tur enn bare til "Syden"! Begynner å bli lenge siden... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til neste Kina-reise | Hypern | Reiseforum | 13 | 21-12-2017 14:19 |
Tips til bonus-reise OSL-LAS med EB-poeng | peterfox | Reiseforum | 9 | 18-12-2013 03:17 |
Reise tips... | skyhawk | Reiseforum | 0 | 25-01-2013 00:02 |
Tips til oppgradering og frequent flyer på jorden rundt-reise? | Peppep | Reiseforum | 18 | 27-11-2012 04:03 |