![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Skal reise på eurobonusreise, men har kun referansenr. Reisen står i mitt navn, men poengene er brukt av et annet familiemedlem.
Hvordan sjekker jeg inn da når jeg kunn har refnr.? (EB kortet poengene er tatt fra er jo ikke mitt og jeg har en "elektronisk" billett.) Lurte på om jeg kunne sjekke inn på nettet, men da har jeg jo ingenting å vise til i gaten,...eller..? Hvor får man da eventuelt boardingkort? PS: Reisen består av 5 legs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Checka in på internet och printa ut bekräftelsen.
Alternativt så skriver du in "refen" i automaten på flygplatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har du fått mail med reisedataene?
Skriv ut den og ta den med. Den var veldig god å ha i Bankok når jeg skulle hjem fra fra bonustur. Hvis du ikke har fått mail, ring SAS og be dem sende deg det. Hvis du ikke har skriver, så kjenner du vel noen som har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Mnja kjenner vel noen som har skriver ja, men drar i mårra tidlig så den sjansen ryker nok. Fikk mail ja, men der står det vel ikke mere spennende enn hvilke strekker du skal fly og tidspunkt. Det jeg lurte på var om jeg måtte ha boardingkort eller bare kunne vise refnr. i gaten (noe som sikkert ikke går).
Men som Savipix skrev så går det sikkert an å skrive refnr. på automaten og får ut boardingkort da (håper alle leggene kommer ut med en gang, slik at denne prossesen ikke behøver å gjentas på hver flyplass) Det jeg stussa på var at damen i skranken hos SAS sa at det var en elektronisk billett, så jeg ikke fikk billett...Og ettersom at reisen ikke var registrert på mitt EB kort, men et annet familiemedlem, så hadde jeg jo ikke noe "elektronisk" å vise fram... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På SAS trenger du ikke så mye annet enn deg selv og noe som kan vise at du heter det du påstår
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon | Ryan | Reiseforum | 169 | 08-05-2024 13:20 |
Spørsmål ang. innsjekk og vekt | A346 | Reiseforum | 11 | 20-11-2009 12:07 |
Spørsmål om innsjekk innenfor sikk.sjekk/transferområdet | Janne87 | Flyforum | 10 | 15-05-2009 13:21 |
spørsmål om innsjekk på Heathrow | rampen | Reiseforum | 2 | 29-08-2008 19:59 |
Et spørsmål ang. gjennomgående innsjekk. | Martin | Flyforum | 4 | 10-11-2006 17:36 |