![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet med kaffe, forum og NRK i bakgrunnen. Om en liten time så settes kursen mot toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. 5 dagers uke blir uvant…men la oss starte:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Osl hvor vi har landet 35 min før tidtabell fra jfk. Spent på om Qr og Tg kom rett før oss.
Nå bærer det på jobb. Fikk nok sovet ca 4 t. Så er det fasinerende at det ikke er noen på jobb i passkontrollen når første fly lander, men nå ruller flytoget avgårde her. Må bestemme meg for hjemmekontor eller ikke. Last edited by Chriscross; 05-05-2025 at 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Starter dagen med en espresso i solveggen. Et stykk arving må tas med til tannlegen, så da matcher jeg det med å komme sent med å dra tidlig. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God sen morgen fra Knausen. Her skal arving #2 få montert regulering så da blir det litt sent på plass. Denne uken gikk fort, i overimorgen er det allerede onsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Heihei fra MUC og LH lounge, sannsynligvis siste gang på en stund dessverre. Blir her noen timer før AirBaltic/LH tar oss direkte til Bergen, og da får alle (utenom meg) ny flytype i loggboken nok en gang!
Nydelig fjorten timer pluss flytur over nesten nordpolen. ANA i C er magic, og når et sete i C har ødelagt skjerm så fikk vi eget sete til hu under ett! God mat, kanon god frokost, og regn og høstlig i MUC. ANA sin lounge på HND er fort topp 2 ever for min del, pga. størrelse, utsikt, maten og eget barnerom med lydtett dør. Her har LH, spesielt i MUC, noe å lære! Nei, trist at dette kanskje blir siste Star reise på en stund, time will tell! Ha en fin tidsforvirrende uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Frisk morgen med hele én grad ute, men skal bli litt mer akseptabelt etterhvert. Meny har tilbud på hvit asparges så min tyske halvdel har kommandert meg ut for å kjøpe et par kilo, det skal jeg vel klare i løpet av mandagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her blir det om litt en liten bridgeturnering. Etterhvert går ferden mot Sykehuset der de skal legge inn en PICC-line (perifert innlagt sentralt kateter). Dette er kort og forenklet forklart en form for venoflon som kan ligge inn i ett år. Planen er videre en tur i bridgeklubben i kveld.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’mooorgen, ja .. Gårsdagens fisketur endte med fire fine catfish - den største på nærmere tre kilo. Imidlertid tok fruen alle sammen .. Men nå vet jeg hvor de holder til og hva de liker.
![]() I dag blir timeplanen litt annerledes. Bikkjemat skal kokes og lege skal besøkes. Det er imidlertid en oppfølger, som jeg har utsatt siden desember. Frisk og rask jeg, så hva stresser man for? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Forus,
Her i prosjektet er det business as usual. Noen minutter ledig for å besøke Forumet før neste møte. Butikken her har gitt utrykk for at jeg er ønsket ut året. Vel , jeg får ta en vurdering om jeg skal gjøre det etter juni. For en 1951 modell er det jo noen valg man kan foreta seg! Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Westin Calgary! I dag skal jeg få flytta inn på studenthybel for de neste 7 ukene. Blir spennende å se hvordan det blir. Reisen over hit i går med KLM og 787-10 var jo interessant. To personer kasta av flyet for aggressiv atferd rett før pushback så vi ble nærmere to timer forsinka ut fra AMS da bagasjen deres også måtte av flyet og de måtte gå gjennom all kabinbagasje for å sjekke at ikke noen av deres eiendeler var igjen om bord. Avgang ble forsinka med 1,5 time.
Vel i lufta, over Skottland, ble det spurt etter medisinsk personell da en person var funnet bevisstløs på toalettet. Etter hvert fikk vedkomne oksygen og god behandling av en lege og sykepleier om bord. Jeg satt rett ved siden av vedkomne og reisefølget deres så fikk det litt tett på ja. Huff. Men det gikk bra, og vi fortsatte mot Calgary hvor de ble møtt av ambulanse. Nå skal jeg straks sjekke ut frokosten på dette hotellet og så komme meg til campus og hybelen min som blir mitt hjem for de neste ukene. Spennende med ny by og nytt land. Blir her i Calgary til august, så håper på mange fine fjellturer også. Hvis noen har tips så tar jeg gjerne i mot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
At du gidder .. Men så lenge det er gøy, er det kanskje et lett valg.
Men du kunne jo tilbrakt mer tid på havet og høstet fra dens hage .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God høstmorgen fra Chile. Lav sol og fargerike trær, men det er lovet godt over 20 grader utpå dagen. Travle uker med mange arrangementer i heimen, så det er bare å sette i gang. Men først en løpetur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fin mandag:-) | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2025 14:31 |
Fin mandag:-) | EB | Flyforum | 17 | 30-07-2024 14:00 |
Hvit og fin mandag | Concorde98 | Flyforum | 26 | 21-02-2023 21:53 |
En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 | LN-MEH | Bilder & foto | 5 | 30-09-2009 01:55 |
Fin radar | putzmeister | Register- og ATC-Forum | 3 | 05-09-2009 17:26 |