![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Kaffe og forum før kursen settes mot OSL og videre til TRD. Seneste dagene tilbringes i Trondheim Spektrum med 350 innkjøpere fra hele verden. Klar, ferdig - jobb:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra fakirflighten SK2302, så en pistop på OSL før ferden går videre med SK4723.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Kontoret kaller. Foreløpig grått ute, men er varslet både gløtt av sol og tosifret antall grader. Flybilletter for vinterferien 2025 ble booket i går, så da var det ordnet, dog alt for tidlig spør du meg. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Satser på å få startet sesongen på landeveien i dag, som her i huset betyr sykkel med pedaler. Ellers blir det litt sjauing i hage og hus mens man prøver å finne igjen diverse ting til baby man mener å huske at man har tatt vare på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Fint vær her i dag ser det ut til. Nå blir det først litt retting av oppgaver så litt trening på sykehuset. Ellers må det planlegges litt undervisning til i morgen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Endelig mandag ja, fyren som har skrytt på seg det uttrykket sa jo også han elsket å betale skatt helt til den faktisk måtte betales. Så jeg holder meg til mandag ha, blir sikkert hyggelig å si hei til et par kolleger igjen. Var litt tyngre å stå opp enn forventet siden kroppen er på asiatid, men trim unnagjort og havregrøt spist. Angrer ikke på at jeg jobbet 3 timer i går, da går dagen i dag lettere. Sjåførtjeneste itidlig kveld/sen ettermiddag.
Nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra kontoret. Fine 2000 meter i bassenget i dag og LA-spekket snart borte. Arving #2 ble levert på buss til leirskole i dag som forteller at man begynner og bli eldre, og en mindre tallerken på bordet til middagen.
Ser ut som jeg får lurt meg unna en Kjøben-tur som skulle vart fra i morgen til fredag - noe som passer ganske dårlig i kallenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttå,
En fin start på dagen , morgenmøter ferdig, uka er fastlagt. Jobbturer først i morgen over til øya i vest , ABZ, deretter østover fjellet torsdag også på dagstur. Inn i mellom på kveldstid styremøter. Det blir nok en travel uke. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra København. På vei i taxi ut til flyplassen for å hente leiebil. Så skal det kjøres rundt til kunder i byen her, før jeg henter Storsmurfen (gud velsigne late check out) og vi drar ut til neste hotell utpå nord-Sjælland for natten. Blir nok godt over middels God middag i kveld tror jeg.
Ha en best mandag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Her skal det straks pakkes for hjemreise, har fått utsjekk kl 16. Som vanlig blir det ikke raskeste veien hjem. Denne gangen også via India, men Air India er byttet ut med Lufthansa. Så reiseruten blir som følger:
TG: Bangkok - Hyderabad, B788 LH: Hyderabad - Frankfurt, B789 LH: Frankfurt - Oslo, A320 Spent på transfer i Hyderabad… Ha en finfin mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Den har noen likheter med OSL, av naturlige grunner
![]() https://nordicarch.com/project/rajiv-gandhi-airport Men indisk stempelbyråkrati, kan jo by på noen overraskelser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Skjer ikke mye her, Kona er på Shopping med svigermor og jeg tenkte jeg skulle årne litt ute, inkludert gjødsle torvtaket med både hønsemøkk og det man før kalte fullgjødsel.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Her skal uken åpnes på vanlig måte. Begynner så smått å komme i orden. men onsdag kommer maleren og setter huset på hue noen dager. Så da blir det å hjemme seg på gjemmekontoret i ‘bonusrommet’.
Ser ut til å bli nok en fin dag, sånn værmessig sett. Resten får man vurdere siden … |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Aha ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Har gjennomgående billetter og bagasjen har tag med OSL på. Mangler kun de to siste boardingpassene. Har 3 timer på HYD, så satser på at det går bra. Er nå installert i en nesten folketom lounge på BKK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Just for the record: Hvem er no 1 OTP airport?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Happy Solformørkings-hour på den lokale golfklubben. Øl og drink for under 10 Biden-pesos! Fullt hus og hyggelig å treffe nye naboer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det er det ingen som vet. Da er det veldig greit å utnevne seg som nest best.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 22-05-2023 21:04 |
Endelig mandag! | EB | Flyforum | 10 | 26-08-2019 10:36 |
Endelig mandag! | Bergern | Flyforum | 17 | 05-08-2019 16:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 10 | 14-01-2019 15:18 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 17 | 12-11-2018 17:26 |