![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 1395. Etterhvert som det tørker litt opp, er planen å få brukt litt maskineri i hagen. Dessuten skal noen barn aktiviseres og få brukt litt energi. Etter en utsettelse på 2,5 år, grunnet en viss sykdom, ble det omsider investert i en ny kabinkoffert i går, så nå er jeg klar for tur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra null777. Starter dagen med indretjeneste før det blir en tur fra Bjørvika og opp gjennom Ekebergparken og avsluttende lunsj med utsikt over byen. Ha en best søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag. Gårdagen ble brukt til å farte rundt på kysten her hos oss. Vi har besøk langveisfra og det er et fint påskudd til å oppsøke våren i havkanten. Ferjene er litt melkerute og anløper flere steder underveis. Været var nydelig så det var bare å nyte 'minicruset' med is ute på ferjedekket og se på skjærgården som vi passerte. I dag skal vi imidlertid holde oss mer i nærområdet og utforske noen av turområdene som omkranser byen. Håper dere får en fin dag både i nord og i sør.
Last edited by Desk pilot; 22-05-2022 at 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. En sykkeltur ut i provinsen står på planen senere i dag og etter det har man litt utgått biff i kjøleskapet som skal få lov til å bli middag og så får det holde for ambisjoner på en søndag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen i finværet fra Tananger,
Her er frokost inntatt og straks skal jeg ut til Flymuseet på Sola Sjø. Idag er det det Wing & Wheels som arrangeres igjen for første gang på 3 år. Vi håper på at mange publikumere kommer til vårt arrangement somvanligvis gir kjærkomne inntekter til Venneforeningen. I tillegg kan de som kommer se nå på formiddagen Espen Tjetland i Biltema's P51 Mustang og Lars Ness i Spitfire trene for Sola Airshow i formasjonsflyging over plassen dersom alt går etter planen. Ha en fin søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra 0674. Skal snart avgårde på et møte og så får vi se om det varer så lenge som til kl 17 for da spilles nemlig siste runde av PL. Satser på et mirakel fra tidligere Liverpools tidligere kaptein sitt mannskap i dag, selv om det er lite trolig. Dog så har vel rarere ting skjedd i fotballen enn det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Der var frokosten ferdig og internettet skal får bein å gå på.. Fly og hotell er vel det meste som går gjennom ISDNen.
I dag er det fotball og danseoppvisninger på programmet og deretter er vel denne helgen snart slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra solkysten! Dog ikke helt sikker på dette med sol, skyet og regntungt foreløpig. Men varmt er det, vi er jo ganske nærme Florida.
Turen ned gikk greit. Selv svigerbeistet er fornøyd. Nå koser bikkjene og jeg oss med kaffe og Deep Tracks og håper at resten av banden sover en stund til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra 2000!
Her i Lillestrøm nærmer helga seg slutten og en ny kortere arbeidsuke venter! En liten tur i skogen ble det også og en del skritt. Man hadde altså bestemt seg for og bestilt en tur med tog til torsdagen. MEN, altså, når været på destinasjonen ser skikkelig grått ut med regnvær... MAN har en fleksibel premium billett... Plutselig var turen avbestilt og SAS funnet fram på mobilen. ![]() Heldigvis er det lov å ombestemme seg! Så nå sitter man med en dagstur på torsdag med tre flighter, tre forskjellige maskiner og en tørr god stol inne i balja. Tørt er det i terminalene også, går jeg utifra, så da ble det slik. ![]() Litt galskap er lov, mer galskap venter når turen skal gjentas på lørdagen i lengre versjon... Hmm, omtrent MAKAN med andre ord. Ha en ekstra best brillefin aften! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
96kbps, da .... ? ![]() Husker da jeg fikk meg 56k modem ... Da gikk det unna, gitt! Men da fantes kun .waw og de var jo grusomt store ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 12 | 08-05-2022 21:06 |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 10 | 06-03-2022 19:15 |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 10 | 26-09-2021 21:46 |