![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var arbeidsdagen i gang på Forus. Kaffen står klar på termosen så det er vel å brette opp de imaginære ermene på den kortermede skjorta og ta fatt på dagens oppgaver. Siden vi har besøk av det moderlige opphavet kommer svigers på middag i kveld. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra 1395. En planleggingsdag i barnehagen, plassert litt sånn midt mellom alt annet, gjør at jeg er hjemmeværende i dag. Noen Teamsmøter må gjennomføres, så greit med nok batteri på padden. Men får da tid til å lage skikkelig suppe til middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Kiev.
Etter gårdsdagens forsovelse hvor eg mistet sas avgangen min ble det litt hektisk og halv desperat jakt etter alternativer og KLM er naturlig å sjekke med flere daglige avganger fra BGO. Når KLM skal ha 7500.- for en en-veis billett på øko til Kiev så har galskapen nådd nye høyder. Da bestiller man samme avgangen med Ukraina Airlines, operated by KLM og vipps så kostet billetten 2850.- Sjekker inn på KLM sine sider og bytter seter til Biz for en mer hyggelige priser. Så ble det biz hele veien for 4500.- For et kupp. FQTV
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra 2060, litt trøtt da det ble sent i går. Hadde kiosk vakt for fotballlaget til poden. Dagens bil til Europa straks på veien sydover. Dog litt lettere en planlagt når en av kundene ikke greide å svare på hvor fisken befant seg... så får vi se hvordan vi løser det, men blir nok å flytte den til i morgen tenker jeg. Så slipper eksportøren dobbel fraktpris...
Og hvis gudene er gode, så slipper man å kjøre noen barn til Korona test i dag. Hadde vært greit med dag i uken hvor det ikke må innom en eller annen teststasjon.... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
Her skal det jobbes litt, før man pakker bilen for halvannen uke i Tyskland. Tar en pitstop i Sandefjord i natt, da det er litt mer praktisk når fergen går fra Larvik kl 8 om morgenen... I motsetning til forrige gang vi kjørte nedover, så er vi denne gangen 100% garantert å ikke få problemer med hverken dieselfilter eller registerreim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra tett tåke i høyden. Mye surr med karantener, testing og vaksiner på de tre små, men får vel sitte litt stille i båten mens aller er friske og på skolen.
På tide å komme seg ut en tur og se om det er som nede i høgget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Trodde et sekund der at jeg skulle ha en helt sånn brillefin rolig dag i dag på hjemmekontoret, da jeg ble bråminnet på et zoom møte kl 12. Av den seige typen. Makan.
Ha en fin en uten zoom og karantene
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra hjemmekontoret. Her er det hverken testing eller Zoom, men rikelig med Teams-møter. Men snart skal man «ut i felten» for første gang på ett år. Widerøe til Sandane og med overnatting på Gloppen hotell. Etter endt økt i morgen blir det mere propell, denne gangen via Sogndal. Ha en finfin midtuke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra 30040 .. Ingen smitte eller testing her, men et zoom-møte blir det nå likevel,.. dog av den mer private sorten for å få orden på noen investeringer.
Fikk brev fra Helfo i går, med både norsk og eu-sertifikat, så nå må jeg bare passe på at alt er i sekken når jeg setter kursen mot HQ om noen uker. Voldsomt uvær i natt, men nå er himmelen blå. Trallala og kaffe i NW-koppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, også en italiensk bank. Verdens eldste bank kan da ikke være annet enn en garantert suksess?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Colombo | SQ 777 | Flyforum | 26 | 23-02-2018 18:22 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra DXB | nime | Flyforum | 12 | 08-09-2013 18:44 |
God morgen fra India | Someone | Flyforum | 15 | 30-05-2013 20:52 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |