Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-05-2013, 04:08   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

OBB 5 God morgen fra India

God morgen. Heller ikke idag er det noen fare for snø, og tror jeg bare kan gi opp dressjakka. Dobbelt opp med jobb idag, så skal vel få tiden til å gå. Ha en fin dag
Old 30-05-2013, 07:02   #2
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default God morgen og god helg fra DWC.

Temmelig sliten – men fattet etter en tøff, men morsom uke.. Helg om ca 11 timer.

Stikkordene for denne helgen er: Sove, engelsk barnegebursdag, basseng, strand og mat.

Nyyyyt..

ATH, SFO, NCE, ATH, ATH, BLR, ATH, MIA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 07:17   #3
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Smil Re: God morgen fra India

God morgen fra Forus!

Har kan man trygt si at dagen allerede er godt i gang. Ble til at man begynte tidligere enn normalt da man måtte få unna diverse før folk kom på jobb og logget seg inn i de aktuelle systemene.

Sånn appropos SudCaravelle og Engelsk... Ikke barnebursdag, men man får huset fullt av de senere i dag.

Ha en fin en forumister!
Old 30-05-2013, 07:22   #4
roger
Rakettforskar

Default Re: God morgen fra India

Morn frå Espoo, som visst aldeles ikkje er Helsinki . I dag skal eg sjå på korleis finnane bygger små boksar som skal flyge fortare og høgare enn fly! Blir spennande. Dagen vert vel avslutta med finsk (drikke)kultur, tenkjer eg. When in Rome...

Hadde ein fin tur over frå TRD med, for meg, nye flytypar. Saaben (2000) var muligens vel klaustrofobisk, lurer på kva dei har tenkt når ikkje folk av normal høgd (meg) kan gå utan å stange hauet i taket... Men flyet er fint å sjå til og konfortabelt å vere (sittande) passasjer i. Ganske stille og roleg; mindre risting og skrangling enn i ein Dash8-100 synst eg. Elles kan eg berre stille meg inn i rekka av folk som synst at 717 er eit meget behageleg fly å reise med! Stille, god plass og alt vel! Begge flya var nesten heilt fulle, men takka vere SAS-appen fekk eg skifta sete mange nok gangar til at det vart ledig midtsete på 717. På Saaben hadde eg jo både vindu- og midtgangsete i eit og same setet, lite å klage på der!

Ha ein fortreffeleg dag!
Old 30-05-2013, 07:30   #5
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Sommer igjen ???

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 09:07   #6
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

Selvom jeg var flink til å legge meg tidlig i går var fargen for å sovne på vei til jobb idag svært stor! Heldigsvis våknet jeg tidsnok til å kunne kaste meg av bussen.

Middag venter i kveld, og dersom tiden strekker til får jeg prøve å fortsette litt til med opprydding av RAW-filene som har hopet seg opp i det siste.

I morgen er det helg!

Ha en fin dag!

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 09:28   #7
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Dett i desa her i sør!
Forkjølelsen har gjort sitt inntog, og man sitter her på kontoret med desa i en klut.

Og som jeg har drømt i natt! Skulle ut og fly Asiana i F. 747 må vite, men da jeg stod i gaten og tittet på flyet var det litt underlig, for det hadde form som en firkant helt foran. Og cockpit vinduet var da helt flatt. Tenkte med meg selv at det der var ikke særlig aerodynamisk. Gikk så ombord. Gangbroen til flyet minnet merkelig nok om den på Hjortnes i Oslo som Color Line bruker. Overraskelsen var større da man kom ombord og ble geleidet inn i neseseksjonen hvor Firstclass ligger. Til min overraskelse bestod hvert "sete" av et spisebord for 6 personer, samt et skrivebord med kontorstol. Spisebordet var dekket opp for stor middag til 6. Samme hadde alle de andre 9 plassene ombord der i neseseksjonen. Så den må jo ha vært utvidet en del. Kan det være pga den firkantede formen på flyet? Jeg lurte jo litt på hvor man skulle sove. Kanskje de rigget til seng oppå bordet etter man hadde spist. Og hvem var de andre 5 man skulle spise med? Noen fra business som de skulle invitere frem kanskje?
Vel vel! Det får jeg nok aldri svar på. Men drømmer kan jo være nokså morsomme innimellom. Det er vel derfor jeg drikker!

Hæppi torsdag evryvån!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 10:39   #8
OJB
ScanFlyer Rusty

God morfgen fra Forus,
Nydelig vær her i sørvest så langt idag.
Dagen går med til prosjektmøte og oppsummering av leveransene til et av de større feltene offshore.
Lang dag med andre ord.
Ha en fin dag Forumister.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 10:49   #9
Thomas
ScanFlyer Rusty

Dagen bringer, noen mil på sykkelen med en kollega før man nok havner på non-schengen, på fridagens ærend for å se på ett par andre kollegaer som sender avsted DY7001
T-17 dager til ferie, sjallabaaais.
Old 30-05-2013, 11:13   #10
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Good torsdag herfra.

Avreise jobb nærmer seg. Skal endelig på mast på spurt sjefen om feriesøknaden jeg leverte for litt for lenge siden. ESTA ble søkt om i går, og siden jeg fortsatt ikke har begått noen nazistiske aktiviteter i perioden 1933-1945, fikk jeg godkjent. Skal ikke se bort i fra at man ryker på en liten shoppingrunde på BA-salget i kveld

God torsdag ønskes
Martin is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 12:08   #11
joamykle
ScanFlyer Blue

God formiddag fra Swiss arrival lounge i Zurich! Hatt en fin tur over dammen med Swiss, dog med lite søvn, og har noen timer å slå ihjel her, før Swiss flyr meg hjem til Oslo!

Ønsker alle en strålende dag!
joamykle is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 13:39   #12
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default God morgen fra India

Ettermiddag i Trondheim
Jø og fyse, jammen er det ikke 27 grader og sol så klage skal man ikke. Deeeeilig :-)
Tipper det blir en pils!!!!

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 15:26   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Nok en dag i Casa Wias. Satser på overfart retning Mosjøen på lørdag - reiserute TBD. Alternativene ser litt bob-bob ut ....

Ingen fare for sne her heller. Knasker videre på antibiotikapillene mine og håper at hevelsen snart gir seg ....
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 16:10   #14
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

Default God morgen fra India

God ettermiddag fra Stortinget T.

Her er man på vei hjem for å holde fortet mens fruen skal ut på vift med gamle kolleger.

Litt bookingfinger-action har det også blitt idag. 15 dager i Malta er fikset ved hjelp av direktefly med både DY og SK. DY med cash, SK med poeng (Y+). Ser på EB-konto at jeg har hele 11 poeng tilgjengelig. De går til gjengjeld ikke ut før 2017 så jeg stresser ikke

Nå blir det å finne et bra hotell for oppholdet i juli/august.

Ha en fin torsdag!

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 20:26   #15
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Mornings fra Hawaii. Temperaturen er som den skal være. I dag tar man jeepen litt nordover på utkikk etter en øde strand og litt snorkling. Skal ikke by på store problemer. Ikke mye folk på hotellene, vårt har kanskje 30-40% belegg
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-2013, 20:52   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God efta fra Flytoget. Dagen har blitt tilbragt rundt om i DK og SE. Blant annet ble jeg for første gang solgt opp hos Avis og endte med en Audi A5TFSI (eller noe - cab). Den var ihvertfall skide fed.

Jah, så var det security i AAL (eller AAR, blander alltid) som var litt ulikt vanlig - bilde.

En fin kveld ønskes

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules