![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flott dag igjen..Strålende dag igjen... Lærte et uttrykk i går... «Dont worry, eat curry». Joda det er noe i det. Etter total avslapping i går, ut på tur i dag..God helg folkens...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her på Flyprat’s stam pub går det i IPA, en lokal variant Cask Conditioned, det er sne utenfor, peisen er varm. Det er ganske så bra. Må dere ha en flott fredag hvor enn dere er, her blir det mere sne....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra SK936. Installert i Plus. Må si jeg er litt skuffet? Tok Plus sist i 2014 og da mener jeg det var varme kluter og ordentlige glass? Jaja SAS har jo hatt en vane for å forbedre bort ting. Litt surr med wifien men crewet klarte tilslutt å få mobilen min på nett. Innloggingen fant ikke meg eller PNR. Det selv om jeg flyr Plus og er EBG. SAS IT er jo noe for seg selv. Uansett nabosetet er ledig så jeg kan kose meg greit her i natt
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sne i Seattle og varmerekorder her i Georgia. Litt opp-ned fra desember. Sitter ved utepeisen med katt på fanget og nipper til noe brunt. Behagelig sommertemperatur. Men nå er det bingen. Tjallileo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God morgen fra sofaen i Lier med kunstløp på TV-skjermen.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag fra Ris. På tide å åpne opp hjemmekontoret og gyve løs på dagens oppgaver. Blir også et par kundemøter i sentrum i løpet av dagen - kundene må bare våkne først. Ha en flott fredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Gaustablikk. Forsøket med å la arvingen være oppe litt lenger, resulterte bare i han våknet tidligere. Så da sitter vi alt her og spiser frokost. Blir vel ymse skiaktiviteter etterhvert. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Chiang Mai
Framme etter en lang tur med overnatting i Frankfurt på veien. Første gang med A380, så da har jeg det i alle fall loggført. Blir litt "turistklassepreg" over opplevelsen når det er så stor businessklasse og mange i crew. 26 grader her, jenta i resepsjonen sto klar med romnøkkelen min i hånden så "innsjekkingen" tok ikke tid i det hele tatt. Skal nok gå greit de neste 3-4 ukene
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God morgen fra loungeløs fra gate F21 på OSL. Etter enda mere surr klarte personen i skranken endelig sjekke meg inn for BA. Kaoset med bookingen min og at de med visum ikke trenger ESTA til USA ble bare for mye for damen: Hun ga meg boardingkordingkort til USA uten å spørre om jeg hadde pakket koffertene selv. Så nå er det ut på nye eventyr, optimistisk med badebukse og solbriller for sesongen. Ha en god en alle som har planlagt å sjekke badetemperaturen i løpet av dagen.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Alfaset.
Tidlig på'n med ankomst jobb ca. en halvtime før jeg egentlig må møte opp. Satser på å ligge den halvtimen foran skjema resten av dagen. #jinx. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra verdens navle!
Får vel pirke ut litt lo og komme igang med forberedelsene til formiddagens idrettslige prestasjoner. Pilsnere må bringes i hus og pizza stekes. Skal si det er travelt med dette stevnet der borte. Går all in idag; To gull! Ferskpresset fredag ønskes ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Føllingstua Camping.
![]() Hvor vi er innlosjert frem til søndagen. Ved Snåsavatnet er stikkordet snø og hvite tilstander, men oppe er man da uansett. Når alle i følget er våknet må frokost fikses, før turen går innover til Malm. 1 stk mormor skal hentes og kjøres til Steinkjer for litt shopping i dag, riktig nok etter eget ønske. Kjenner jeg henne rett blir det middag på vårt ''stamsted'' på Amfi Steinkjer. Foruten det har jeg påtatt meg oppgaven med å måke altanen hennes fri for snø i dag, så da er dagens treningsøkt i boks også. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
GOD morgen fra Sola
![]() Her skinner sola men vi har små blå på gradestokken. Ingen spesielle hendelser å melde om, bortsett fra at jeg lengter tilbake til varmere strøk. Helgen står for tur, og i kveld skal jeg trøkke i meg en 500gr biff og en 1998 Faustino I, siste flaska av den årgangen. Ha en glitrende flott helg, forumister :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra La Hulpe. Heftig middag på Brasserie de Lac i går. Slow lunch med masse juging og ymse businessprat venter.
Hjem i kveld. Gleder meg til å sove skikkelig i helgen Ha en fin en
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Arendal. Hjemmeeksamen + OL er en fin kombinasjon. Nå skal de snart ut og gå 1000m på skeiser. Moro
![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
#jinxdeluxe #nuffsaid #snaaarthelg #ikjøeskapetjemmeerdetøl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, 5 timer transit på LHR. Synd at det ikke er noen by eller severdighet i nærheten som man ikke allerede har fått med seg.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God lunsj fra Bergen og bussen. BGO neste og helg med altbier og kølsh som fokusområder. Sjalabais! Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jeg er vel så langt unna målgruppen deres som man kan bli.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ellers nærmer man seg slutten på denne flygingen. 133 igjen står det på skjermen og frokosten er servert. Ikke rare greiene men men fungerer jo. Timene har flydd av sted bokstavelig talt. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God strålende morgen fra Colombo | SQ 777 | Flyforum | 16 | 22-02-2018 20:18 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra bushen | Utflyttet | Flyforum | 16 | 21-02-2013 23:46 |
God mandag fra Colombo | Tommy777 | Flyforum | 25 | 27-02-2012 21:21 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |