![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Barn er levert, espresso drukket og Meny har vært her så nå er både kjøleskap og kjølerom velfylt, selv om de i dag bare oppnådde 98% suksessrate med leveringen sin. Så får vel kombinere en tur på butikken når arvingen skal kjøres til svømming i ettermiddag. Da får jeg også en unnskyldning til en poltur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God torsdag. Svipptur innom bortekontoret for å samle inn litt data fra kontor PC'en.
Men nå bærer det hjem igjen. Måtte bare kverulere litt på forumet først. Ha en fin en
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra gjemmekontor.
Treknigsmaskinen til Norsk Tipping er visst fortsatt i ustand (Les: trakk ikke mine tall), så det jobbes i dag også. Nogenlunde kontroll i dag, i det minste. Og ikke var det "kø forbi kjøkkenet" heller, sånn som i går. Snaaart helg! Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra en brakkerigg ved sjøen under innflygningen til BGO. Nydelig vintervær på Vestlandet med snø og kaldt. Ikke ofte vi har så lang sammenhengende vinter! Skal visstnok vare en uke til også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jaja - godt igang med arbeidsdagen. En duft av stekt kyllinglever stiger opp fra kjøkkenet. Noen i huset synes tydeligvis dette er en delikatesse .. Selv satser jeg på ferskt brød med geitost.
Leser i lokalavisen at noen av Marjories medsammensvorne vil trekke Georgia ut av unionen .. Lykke til med den. Hvorfor skal alle klovnene komme fra hjemstaten min? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du har et visst poeng der. Men de kunne jo tatt litt hensyn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Torsdag! | ErlA | Flyforum | 10 | 16-10-2014 16:30 |
God torsdag | Someone | Flyforum | 16 | 21-08-2014 22:01 |
God torsdag | sirpjalle | Flyforum | 11 | 27-03-2014 20:48 |