![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Det er snart helg, er det ikke? Solen kan sees, og det er blå himmel. Kan vel ikke bli bedre enn dette vel?! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen. Jobb, jobb og atter jobb, men satser på jeg slipper fyre opp PCen når jeg kommer hjem også. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen herfra.
Ser at lunsj har et snev av forum-gener i seg i dag: http://www.dagbladet.no/tegneserie/l...1395788400&d=1 Han en fin dag, med eller uten klager
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God torsdag fra Trondheim
Siste jobbedag før DUB,tenker vi tar en Guiness i kveld på det. Ha en faboulus torsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra tiggerstaden.
En rask opptelling her viser at jeg klarer presse inn 5 reiser til før jul før jeg kommer over på reising 3 helger på rad, noen jeg helst vil unngå. Så kommer det evige dilemmaet om jeg skal booke disse nå eller la dem stå åpne i tilfelle det kommer veldig spesielle tilbud. Huff, livet er hardt. Og å få til en helgetur til ISG er like vanskelig som IPC. ![]() Ha en god en alle andre som driver med knappetelling.
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Nedre Setesdal.
Ingen snø, litt overskyet og grei temperatur. Helt perfekt for å starte en liten krig. Jippikayyeeeee MF's Lt BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Guud day fra Tananger
Her har det skjedd noe merkelig, det er sol og fint vær ![]() I tillegg så er det tydelig at det er blitt vår. Kunne tenkt meg å gjøre noe annet enn å jobbe i dag ![]() Ja ja, skal i hvert fall til LIS snart ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her er det fridag og ingen andre planer enn å drikke øl på Lompa.
Knappene er langt færre her enn hos robertaas, men likevel såpass mange at det er spennende. Akkurat nå bedrives favorittbeskjeftigelsen ved siden av å lage mat - planlegge og booke reiser. Muligens tar jeg en svært kort tur etter påske, dit det er billig å fly, ikke for langt. Så bytter jeg ut Berlin med Køln i mai. Så er det fettertreff på Møre i juni, som jeg står ansvarlig for. Og deretter er det hovedferien som skal planlegges Varna-Skopje-Albania-Korfu, eller muligens bare Varna-Skopje. Og så er det ikke minst en whiskytur til Skottland i september, skal vi reise ut til Skye? Reisefølget på sistnevnte tur er økt fra 2 til 4. Kanskje man skal slå seg opp som whiskyturarrangør?? Ser at BMI fra til ABZ er et glimrende tilbud for oss. ![]() Nuvel, ha en strålende onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag!
Snart på vei med WF443, WF486 & WF555 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Andøya melder om alle styrker i beredskap! Her sto bilen idag. Heldigvis fant jeg en nedoverbakke og bilen startet på siste meteren av bakken på andre forsøk. Pleier ikke være så trøtt at jeg glemmer lysene på, men i går kjørte jeg med hodetelefoner og hørte nok ikke lyden da jeg gikk ut :P
Gjorde en deal med meg selv om at alle mynter i sparebøssa skal gå til gambling i Las Vegas neste uke, så den røyk idag. ca 2000kr ble det. Ikke det helt store gamblingbudsjettet men det får duge :P Ellers går dagen med på besøk på sørlandet sykehus og sørlandssenteret senere. Ha en flott kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra komfortavdelingen til NSB. Heldigvis snart hjemme, og en natt i egen seng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Bergen. Tror jeg satt ny rekord i antall bonuspoeng hjem fra Nord denne gangen. Fløy EVE-OSL-TRD i går og TRD-TRF-BGO i dag. Med doble poeng på 3 av 4 legs, så blir det småpene 8750 poeng på denne turen. Ikke galt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |