![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra svg.
Sk4144 skal ta meg til bgo for jobevent. Merker jeg er klar for langweekend i london imorgen. Gullflighten ble også unnagjort igår, så om en 4-5dager bør ebg status være oppdater :-D Ha en fin dag! Last edited by ErlA; 16-10-2014 at 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man tilbake på jobb etter noen dager med skikkelig gugge i kroppen. Set at det har ramlet inn med saker og ting! Så her er det å brette opp ermene gitt! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. På tide og komme meg til skogs for dagens innsats. I kveld venter Radisson OSL. Da vi tar en natt der før morgendagens avreise til AMS. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra CPT ... En absolutt topp reise med TK. Her spares på ingenting, amenity kit i en fin blikkbols som egentlig ikke er etter F . Strålende lounge i IST ..
![]() Last edited by SQ 777; 16-10-2014 at 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra snøslaps i øvre del av Groruddalen i Oslo - det er 0,5 grader - det bøtter ned snøslaps - bare å vente på køer på E6 fra minnesund- Jessheim osv nedover til Oslo.
Ha en god dag videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Hilton London Heathrow Airport!
Grått og fare for byger sies det. Jaja, får velge innendørsaktiviteter da. Ha en flott en folkens!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ullgenser på sentrifuge???? FAIL!!!
Utover det er det en nokså god morgen her fra Casa Fnatstadbraathen. Har sovet godt og fikk booket meg en Jakarta-tur med Air Berlin før jeg la meg. En ufattelig effektiv midtuke-jobbtur skal det blir, faktisk. Så humøret er godt. I morgen er det fredag. Og selv om den hadde gått ut på dato, smakte yoghurten min bra. Ha en trevlig dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra AMS. Gårsdagens BA759 endte til slutt opp som fryktet. Dermed måtte jeg opp for å vekke fuglene i morges. Uansett, så er jeg i det minste på tur. Nå venter et lite hopp med Czech Airlines før jeg er fremme. Ha en strålende dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Fortsatt nydelig høstvær her i sørvest. Travel dag med ledelsesbesøk fra hovedkontoret på øya i vest og Houston. Setter kursen for KRS i kveld for så å ta skuta over vannet til flatlandet sør for oss i morgen tidlig. Noen høstferie dager i Danmark og Tyskland den neste uken skal nytes på diverse arrangementer. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Hjemme ved ettiden i natt etter tre timer med en svært sprek 72-åring. Hvis jeg er like sprek når jeg blir like gammel, skal jeg absolutt ikke klage.
Men trøtt i trynet etter en særdeles kort natt .. Ha en fjong dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hola fra studentbyen. Tittet ut av vinduet for litt siden, trakk for persiennene og gjemte meg under dyna for å late som om jeg ikke ser eller vet om snøen som faller. For å pine meg selv enda mer har jeg bestillt sjekk av tyggeverktøyet. Tar nå heldigvis ikke mer enn 320 for en sjekk nede på Blindern, så får satse på at det ikke blir noe mer utav det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |