![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann fra Forus. Smårufsete vindforhold i morgentimene. Skal visstnok være ganske rufsete både i dag og i morgen. I tillegg til at det er ventet at himmelens sluser skal åpne seg. Vi får nå se hvordan det utarter seg. Foreløpig er det kaffekopp og nyheter. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra den ypperste vestkanten, nemlig Bærum. Kikket ut vinduet da jeg våknet og kunne konstantere og Yr melder 50mm nedbør frem til midnatt torsdag, så gjenstår det å se hvor flytende den blir...
Ellers får man gjøre som vanlig, drikke litt kaffe og skrive litt kode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Dagen ble startet med levering fra Morgenlevering, samt at kona virket fornøyd med bursdagsgaven. Ut å spise i kveld, noen fordeler har man ved å bo i Asker, da det ennå er åpent her. Det lille snødrysset skapte dog et dilemma vedrørende skovalg for lunsjens løpetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra en hvitkledd knaus. Dragen spant ut gårdsplassen her mens undertegnede sitter igjen som lærer for tre (!) barn på hjemmeskole. Føler meg som en pinsevenn.. Heldigvis er barna temmelig selvgående, men førsteklassingen trenger litt guiding.
Det var det.. Groundhog day #363 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Grmmpf fra Skaun!
Groundhogday her også, takke herren for at de sender fotball på TV i bøtter og spann! ![]() Kona på jobbreise hele uka, så blir god tid å se det man ønsker da. Drømmer tilbake til 10 Mars i fjor da man lå på en solseng på Park Hyatt i Dubai og sjekket om verden rakk å stenge før man kom seg hjemover. Landet på Gardermoen den 11 Mars i 16-tiden, så det gikk fint det. Siden har det vært fint lite utenlands unntatt en Danmarkstur og en Tysklandstur. Verden er GAL! Vel, en liten morgenrant er over, nå resten av dagen foran en PC som vanlig. Heldigvis er det lille-lørdag i dag si! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Groundhog day? Her tror jeg noen har misforstått grundig. Den er kun den ene dagen i året hvor jordrotta stikker nebbet ut av hulen sin og lar oss sjekke skyggen dens.
G’morgen .. ny arbeidsdag venter med vpn, remote desktop og uvante oppgaver. Men finner vel ut av det og. Frokost på bordet, Supertramp på radio’n og solskinn på inbound. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hællæh - fra bortekontoret på Gaustad. Hadde en relativt frisk TODO liste med i dag etter en drøy måned borte. Mye som funker bra på hjemmekontor, men slett ikke alt.
Men nå begynner det å tynnes ut litt. Elefanten har fått Cola og Kolibristenger og alt er egentlig nokså bra. Det er nesten så jeg håper på litt trafikk hjemover også. Bare sånn for gamle dagers skyld. I kveld blir det vel å se enda litt mer på The Expanse. Fikk dilla etter jeg så @fluxie nevne den. Er snart i havn med sesong 2 og må si den har holdt seg usedvanlig bra. Jeg pleier alltid å bli rastløs og lei etter 4-5 episoder av serier. Men ikke her. Enda i hvert fall. Det har liksom vært driv i det ganske lenge. I mostsetning til f.eks The Stand som hadde driv i omtrent 1,5 episoder før det rullet inn i hva som virket det klassiske dusteplottet som "alle" serier har. Men... fokus på det positive. The Expanse ruler. Ha en fin en
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Hmmmm .... prøver å motivere meg til å starte 3. episode, men det er begrenset hvor mange slemminger i Vegas man tåler ... Kom meg omsider gjennom tredje sesong av Westworld ihvertfall. De gutta som skrev denne må hatt en veldig vanskelig barndom .... Nei, har liggende en dvd-boks med Alias Smith & Jones. Hayes & Curry er gutta! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Hallåy fra Mjøndalen! Herlig at @Fnate har tatt opp en så god serie. Fikk du med deg "sjefen i heimen" også på serien? Tror vi er like der, kan fort falle av selv om det ikke er noe driv, men The Expanse har drive alle 5 sesongene sålangt. Er planlagt en siste sesong som kommer ut i slutten av 2021, så det gleder jeg meg til.
Ellers lite som skjer utenom det vanlige med jobb etc. Driver og forbereder meg mentalt til neste uke, skal være meddommer for første gang og saken går over 2 dager, så det kan bli spennende. Gode dager ønskes fra Mjøndalsdommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hun fikk jeg definitivt ikke med, he he. Men kjekt å ha 5 sesonger med noe bøll å se alene også.
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God kveld fra Bayern.
Fin tur ned via FRA, etter hyggelig opphold med bla. varm suppe i loungen på OSL. På FRA, som på øvrige tyske flyplasser er det kun sandwich, kaffe og vann til å ta med seg når en forlater loungen, men hadde likevel avslappende timer i liggestol med fotballkamp på nett. FRA-MUC var høydepunktet denne gangen da Lufthansa hadde satt inn en A350 på det korte strekket pga. crew trening, masse plass ombord. Hadde sete i Premium økonomi, men flyttet til første rad i vanlig øko som hadde helt suveren benplass. Fikk litt flyluksusfølelse igjen selv om serveringen bare besto av en flaske vann. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 18 | 24-02-2021 22:19 |
God onsdag morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 30-04-2014 17:51 |
God lørdag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 15 | 21-07-2012 18:43 |
God onsdag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 22 | 02-11-2011 21:00 |
God onsdag fra Stavanger | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 03-08-2011 18:17 |