![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hei!
Er det noen som har erfaringer i fra Tonga og Fiji i slutten av november , begynnelsen av desember? Det er vistnok begynnelsen på regntid / lavsesong, men er det egentlig så ille? Tenker å reise til New Zealand med en avstikker opp dit til neste år. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har vært på Fiji i desember/januar og på Tonga i juli. Det var mest fuktig i Suva som det er få grunner til å besøke, men det regnet mest om natten. Når temperaturen ikke kom under 26,5 om natten, det styrtregnet og AC ikke virket så var det ganske så ubehagelig.
Begge steder er imidertid det viktigstee at du raskt kommer det bort fra hovedøya og ut på småøyene. Tonga er gansk så primitivt og lite utbygd. Fra New Zealand vil du antagelig finne at det er billigere å reise til Rarotonga som er innenlands for dem. Og der kommer man set fx opp til Aitutaki.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Følger Robert her... Har vært på Fiji.. Helt OK+, men et sted ved avreise kunne ikke vurdere å reise tilbake til.
Men har vært tre ganger på Rarotonga. Som jeg lett kan returnere til. Og som Robert sier, greit å komme fra AKL... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Fiji | RIBRO | Flyforum | 21 | 05-08-2018 22:26 |
God fredag morgen fra Tonga | robertaas | Flyforum | 27 | 27-07-2013 03:07 |
Hvem flyr til Fiji(Nadi)? | hifiman | Reiseforum | 12 | 15-04-2013 20:25 |
Auckland–Tonga–Eua–Tonga–Auckland | FlightDeck | TripReports | 20 | 01-01-2011 15:27 |
CO sets sights on Fiji | Dag Johnsen | Flyforum | 4 | 17-03-2009 15:32 |