![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei!
planlegger en tur til Fiji men hva er enkleste flyruten fra OSl ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fløy NAN-HKG med Air Pacific (straks Fiji Airways), hadde stopover i HKG og fløy HKG-DOH-OSL med Qatar. Synes det fungerte veldig greit, men det er så på motsatt side av jorden at "alt" er mulig. Via LAX, via MEL, via ICN osv. Forsøk uansett å finne en billett som tillater stopover for å dele opp turen litt, hvis ikke blir det laaangt å reise på én gang.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() blir sikkert en dyr tur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Korean flyr direkte fra Seoul til Fiji - har ofte gode priser. Via FRA eller LHR burde det bli en ok rute. Med mindre du skal loffe rundt i Polynesia, Australia og Asia? Da er vel Quantas veien å gå. Misunnelig... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Air New Zealand og United (Continental) pleide også å ha forbindelser dit, også Qantas selvfølgelig! La oss høre hva du faller ned på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det billigste er nok 9500 kr via ICN så jeg men, da uten stop over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Code:
UNLIMITED STOPOVERS PERMITTED ON THE PRICING UNIT LIMITED TO 1 FREE AND UNLIMITED AT NOK 700 EACH. 1 FREE IN DOH UNLIMITED IN DOH AT NOK 700 EACH. NOTE - ALL STOPOVER RESTRICTIONS OR FEES ARE WAIVED IN CA SE OF PURCHASE OF OFFICIAL QR DOHA STOPOVER PACKAG E. -------- FREE STOPOVER IN DOHA MAY BE PROVIDED FOR ITINERARIES WHERE SHORTEST STOPOVER OPTION IS MORE THAN 8 HOURS AND LESS THAN 24 HOURS FOR FULL DETAILS CONTACT LOCAL QR OFFICE OR REFER TO GGAIRQRSTPC IN AMADEUS AND - UNLIMITED FREE STOPOVERS PERMITTED ON THE PRICING UNIT. NOTE - ALL STOPOVER RESTRICTIONS OR FEES ARE WAIVED IN CA SE OF PURCHASE OF OFFICIAL QR DOHA STOPOVER PACKAG E. ------------------------------------------ FREE STOPOVER IN DOHA MAY BE PROVIDED FOR ITINERARIES WHERE SHORTEST STOPOVER OPTION IS MORE THAN 8 HOURS AND LESS THAN 24 HOURS FOR FULL DETAILS CONTACT LOCAL QR OFFICE OR REFER TO GGAIRQRSTPC IN AMADEUS
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 15-04-2013 at 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En jorden-rundt-billett kan være smart ... Kilroy var gode på slikt før ihvertfall - og du MÅ vel ikke være student doe å bruke dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er "student under 33 år eller ungdom under 26 år".
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
supert tusen takk alle sammen for god info
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har du planer for hva du skal gjøre der? Reiste selv rundt på Fiji-øynene i en måned. Det er om å gjøre å komme seg unna hovedøya med en gang. Suva er ikke noe for turister og Nadi/Denarau er temmelig kjønnsløst sammenlignet med småøyene rundtom.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uten tvil! I hvert fall fra Nadi, som var ganske kjipt. Personalet på hostellet jeg bodde første natten på anbefalte varmt å dra nordover på hovedøyen og evt øyer derfra, men jeg fulgte strømmen og dro til Mamanuca-/Yasawa-øyene direkte fra Nadi.
Var fornøyd med Awesome Adventures, gikk for Fiji Fling-pakken deres med åtte overnattinger. Kunne gjerne ha vært der lengre! http://www.awesomefiji.com/
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Dere kan dra ut på øyer både nord, sør og østover. De kan være ganske forskjellige fra naturens side og fra hvordan de er brukt så få med dere flere øyer for mer varierte opplevelser.
Det spesielle med øyene rundt Fiji er at resortene enten er enkle backpack-steder med varierende kvalitet eller dyre honeymoon-greier. Noe midt imellom er vanskelig å finne. Om dere satser på backpacker-trailen bør dere sørge for å kunne endre bookingne underveis og forhøre dere med andre backpackere om hvilke resorter folk for tiden flykter fra. Det kan ofte være problemer med matforsyningen, spesielt om det har kommet insekter i ukens eneste rissekk.... Et skikkelig eventur vil det uansett bli.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvem flyr Paven til Sverige? | RIBRO | Småprat | 6 | 02-11-2016 12:22 |
Hvem flyr til Stord? | seilfly | Flyforum | 14 | 02-07-2008 13:43 |
Hvem flyr til LDE ? (Lourdes) ? | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 05-08-2006 21:28 |
Hvem flyr til Oman for STS Solia? | LCH | Flyforum | 1 | 11-06-2005 12:15 |
Hvem flyr til Oman for STS? | Fry | Flyforum | 0 | 29-04-2005 18:29 |