![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Møkkaværet ute passer fint til arbeidsmengden inne - så det er vel bare å begynne med dagens oppgaver. Heldigvis har jeg nok kaffe. Ha en fin onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trallala fra Mosjøen. Lys våken klokken 5.30, så da var det ingen ide å ligge å dra seg lenger. Må dekke mellomskiftet i dag, så da får man finne på noe å gjøre på dagtid. Gå i litt trapper kanskje? Får se hvordan været blir.
Kaffe kaffe kaffe ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Jærbanen. Temperaturen har gått opp 5 grader fra i går, og det regner ikke akkurat nå. Fint om det holder seg slik til jeg har kommet inn døra på jobb. Senere i dag står en bursdagsfeiring på planen. Kaffe drikker jeg ikke. Litt synd i grunnen, for jeg er veldig glad i lukten av kaffe om morgenen. Ha en god onsdag, du også.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings hva Hvalstad. Ute ser og høres det ut som gårdsplassen blir skylt. Hjemme med sykt barn, men formen virker såpass grei at det tydeligvis må finnes på noen aktiviteter i løpet av dagen. Mailboksen er alt under kontroll, Nespressomaskinen alt tatt i bruk og Netflix fyrt opp. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Utsikta til ein roleg dag er litt middels. Rolegare enn i går? Fekk jo såvidt vist fram profilen, i den tekniske vekepressa i går.
Virka som om folk ikkje er justert til ny tid, meir jogging til bussen no enn før helga. Ha ein usamanhengande dag, alle i hop.
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og hopp - denne natten her på Østlandet har sørget for at alle vannbassengene til strømleverandørene er fylt opp og resten ligger å flyter på jorder hos bonden. Jeg vet ikke mange med mer eller liter vann det har kommet pr M2 i natt - men snøen er borte.
Ha en fortsatt god dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Her bråkes det massevis utenfor kontorvinuet mitt, så da blir det vel å dra fram gode gamle Bosen igjen. Ville mye heller brukt det mot flystøy... *sutre sutre* Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra baksete på en bil kjørende fra Daytona til Tampa. Møter og minipresentasjoner for et knippe relativt interessante mennesker i dag.
Nå ca 2 timer i bil før man kan slappe av på hotellet med en relativt iskald en. Det blir ikke feil. Ha en fin en
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Stavanger. Etter heldagsmøte i Oslo er en nå hjemme igjen og godt plantet i sofaen. Vell hjemme igjen hadde ungdommen stæsja opp kåken med Halloween effekter og anskaffet snop. Etter endel banditter på døren er det fortsatt noe snop igjen, noe som nå fortæres.
Ha en fin kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 21-08-2019 16:22 |
Glad fredag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 22-06-2019 03:56 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 27-03-2019 10:28 |