![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God korgen fra Ris. I dag skal jeg for første gang gå i homoparaden. Gleder meg til folkefest i hovedstaden. Ha en flott lørdag du også - enten den er skeiv eller rett;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Hjemme igjen og flott vær er det og. Vanlig helg står for døren før jobben kaller på mandag. Ingen større planer i dag enn handling og indretjeneste, pluss å nyte været selvsagt! Ha en flott lørdag der du er!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Siden vi snakker motsatt side av Verdens Ende kan vi vel da si Verdens Start? En del på agendaen før kursen setter mot Sandefjord. Der fristes det med sjøkreps. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 01-07-2017 at 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - 1 uke igjen før vi ser Middelhavet strender - vel denne dagen blir det vel noe sjømat og kald hvitvin - etter gårdagens besøk på Indisk restaurant øverts på Grünerløkka - det smakte også
![]() Ha en flott helg enten du er hjemme, på jobb eller har ferie. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Alcudia Mallorca. 1 dag av 2 uker ferie på Sunwing. Var faktisk tordenvær i området i går. Ser bra ut foreløpig selv om værmeldingen tydet på noe skyet vær i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God formiddag! Flytur til Skien og Notodden i dag, første gang på Geiteryggen med fly. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra Oschlo, tok med solen og varmen fra BGO i går. I dag skal man badet og se fotballkamp i Lillestrøm av alle plasser. Er mildt sagt nøytral supporter, håper myggen holder seg unna!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Men virker bittelitt roligere enn vanlig nå. God dag fra Lillestrøm. Har fått meg sånn Tapatalk... det vil si, Elefanten har fått Tapatalk da jeg ikke husker passordet mitt lenger. Så dette kan bli spennende. Ellers bare å daffe da man fortsatt er relativt utslitt. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd dei.
Digg med helg etter en liten "ildprøveuke" på jobb. Les: Var alene om oppgaver vi stort sett er to om da hun andre hadde ferie. I tillegg til å ha gjort litt "ting jeg ikke kan". Tror det gikk bra til slutt. Lite planer for helgen. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jæjæ .. tidlig lørdags morgen ned CoreMOW (Mk. ll) og kjøpefrokost. Klamt og varmt men jeg håper regnet holder seg unna lenge nok til at gresset tørker nok til at jeg jeg kan få klippet det.
En sjelden langhelg her, med 4. juli på tirsdag. Kombinert med sommerferie gir det rekordtrafikk på flyplassene. Jeg holder meg langt unna. Last edited by LN-MOW; 01-07-2017 at 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra litt vestenfor!
Endelig er unskyldningen for å holde seg i skyggen igang; TDF! Og til kvelds blir det reker og hvitt i glasset. Det er sommer det! ![]() God helg ønskes.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hei fra MUC, på vei hjem fra FCO. Endelig lært å komme fra G gates til K. Tog fra G 29 hvert 4 min. 'Flight time 1 min'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy aften fra Stavanger. Tørna ut i 9-tiden i morges og måtte avsted for å få fylt opp kjøleskapet. Siden ble det frokost.
Ellers har store deler av dagen blitt tilbrakt i en stige, veivende med en malerkost. Operasjon male hus er nesten halvferdig. Nå sløves det i sofaen i påvente av å kjøre et knippe 20-åringer inn til selveste byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|